فرماندار اندیمشک اظهار داشت: برای آغاز کار این طرح شاخص صنعتی در مرحله اول، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و تا پایان امسال مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 11 September 2016

 فرماندار اندیمشک با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و توجه به این ظرفیت و استعداد بیش از گذشته زمنیه توسعه و رفع محرومیت این شهرستان را فراهم می‌کند.

پیمان جهانگیری بیان کرد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی،  طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، طرح در دو فاز به بهره برداری می‌رسد و در فاز اول آن،  ۵۰۰ مگاوات به تولید برق کشور افزوده و با بهره‌برداری از این طرح در مرحله دوم،  میزان ظرفیت تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک به یک هزار مگاوات می‌رسد اضافه کرد: با بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، بیش از ۳ هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اندیمشک ایجاد می‌شود.

جهانگیری اظهار داشت: برای آغاز کار این طرح شاخص صنعتی در مرحله اول، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و تا پایان امسال مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: طبق پیش بینی‌های به عمل آمده نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک در مدت ۱۸ ماه ساخته و فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: این نیروگاه از محل اعتبارات دولتی ساخته می‌شود و منشأ تحول در صنعت، برق و تولید آن در شهرستان اندیمشک و منطقه می‌شود و امیدواریم بخش‌های مختلف شهری و استانی با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته روند احداث این طرح را تسریع کنند


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار