پس از بحث های مختلف و ارائه دیدگاه های گوناگون اجاره غرفه ها و مغازه ها تعیین ومشخص شد و مقرر شد پس از گذشت سه سال بر اساس شاخص های بانک مرکزی هر سه سال اجاره ها تعدیل شود .
کد خبر: ۲۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 14 September 2016
 مدیر عامل سازمان میادین و تره بار اهواز اظهار داشت: در جلسه ای با محوریت بررسی مسائل و مشکلات میدان میوه و تره بار الغدیر در محل استانداری خوزستان پس از گذشت چهار سال در خصوص اجاره غرفه ها تصمیم گیری  لازم انجام شد .

در این جلسه که با حضور استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، شهردار اهواز، مدیر عامل سازمان میادین و اعضای هیات رئیسه اتحادیه میوه و تره بار برگزار شد مشکلات و معضلات میدان میوه و تره بار الغدیر مورد بررسی قرار گرفت .

فرزین ترهنده مدیر عامل سازمان میادین در ادامه خاطر نشان کرد: اعتبار عرصه و اعیان این میدان متعلق به شهرداری اهواز است .طبق قرارداد فی ما بین شهرداری اهواز و غرفه داران هر سه سال یکبار   می بایست در اجاره بها میدان تغییراتی صورت گیرد که طی آن کارشناس رسمی دادگستری ضمن بازدید از میدان قیمت جدید برای اجاره بها آن را در نظر می گیرد ولی این امر در چهار سال گذشته مورد اختلاف طرفین واقع شده بود .

وی افزود: در این جلسه پس از بحث های مختلف و ارائه دیدگاه های گوناگون اجاره  غرفه ها و مغازه ها تعیین ومشخص شد  و مقرر شد پس از گذشت سه سال بر اساس شاخص های بانک مرکزی هر سه سال اجاره ها تعدیل شود .

مدیر عامل سازمان میادین با اشاره به مشکلات فاضلاب میدان گفت: در این جلسه مقرر شد مسائل و مشکلات فاضلاب میدان توسط شرکت آبفا، شهرداری و استانداری برطرف شود و همچنین حفظ و احیای فضای سبز میدان که بر عهده هیات رئیسه اتحادیه میدان میوه و تره بار می باشد با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد .

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: ساماندهی و بهبود خدمات میدان الغدیر از اولویت های این سازمان بوده و هدف سازمان میادین ارتقای خدمات در این میدان است . 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار