جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز امروز برگزار و هوشنگ شیرمردی با کسب 13 رای به عنوان رییس جدید شورای شهر اهواز انتخاب شد
کد خبر: ۲۹۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک خوزستان، در جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز که امروز 27 شهریورماه به ریاست اسماعیل ارزانی فرماندار اهواز و با حضور تمامی اعضای شورای شهر در صحن علنی شورای برگزار گردید؛ هوشنگ شیرمردی و حجت الاسلام و المسلمین کاظم سواری به عنوان کاندیدای ریاست شورا در آخرین سال فعالیت شورای چهارم معرفی شدند و سپس رای گیری انجام شد.

  پس از رای‌گیری، هوشنگ شیرمردی با کسب 13 رای از مجموع 21 رای، به عنوان رییس شورای شهر اهواز انتخاب شد و کاظم سواری دیگر کاندیدای ریاست شورای شهر  نیز با کسب 6 رای از دور انتخابات خارج شد.

 در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز ، زیبا صالح‌پور و علی ناصری، دو عضو شورا به عنوان کاندیدای نایب رییسی شورای شهر معرفی شدند که ناصری با کسب 11 رای به عنوان نایب رییس شورا انتخاب شد. همچنین  صالح‌پور در این بخش10 رای کسب کرد.

 در ادامه انتخابات هیات رئیسه شورا جمشید سلحشور و زیبا صالح‌پور کاندیدای منشی اول هیات رییسه بودند که صالح‌پور با کسب 11رای به عنوان منشی اول انتخاب شد، سلحشور نیز 9 رای کسب کرد. 

 پس از آن، سلحشور با 13 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد و کاظم سواری، پیش از رای‌گیری انصراف داد. عاشور سواری‌پور نیز با 15رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد. همچنین آذر زمان‌پور با 16رای سخنگوی شورای شهر شد.

شایان ذکر است که دو جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز در دو هفته گذشته به دلیل حاضر نشدن گروهی از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا لغو شد.

پس از ادامه اختلاف میان دو گروه اعضای شورا بر سر کاندیدای ریاست و همچنین پایان مهلت شورای شهر برای برگزاری جلسه انتخاب هیات رییسه و اولتیماتوم فرماندار اهواز در خصوص برگزاری هر چه سریعتر انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز بالاخره این جلسه امروز با حضور فرماندار اهواز در شورای شهر برگزار شد.


منبع: تابناک
برچسب ها: شورای شهر ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار