پروژه عمرانی امام زاده احمد پیشرفت 70 درصدی داشته است و برای اتمام هرپه سریعتر این پروژه اوقاف شهرستان اندیمشک از صندوق اعتبارات استانداری نیز درخواست همکاری کرده اند.
کد خبر: ۲۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 19 September 2016
پروژه عمرانی امام زاده احمد پیشرفت 70 درصدی دارد و برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه، اداره اوقاف شهرستان اندیمشک از صندوق اعتبارات استانداری نیز درخواست همکاری کرده است.
دکتر رشنو رئیس اوقاف شهرستان اندیمشک از برگزاری برنامه های ویژه روز عید غدیر خبر داد و عنوان کرد: مراسم تجلیل از امام زاده احمد به عنوان  امام زاده شاخص در شهرستان اندیمشک باتوجه به ارادتمندانی که در سراسر استان و شهرهای اطراف دارد به طوری که سالانه 110 هزار زائر به پا بوس این بقعه متبرکه می آیند را در برنامه خود داریم. طی این مراسم تقدیر و تجلیلی نیز از برگزیدگان ومربیان اندیمشکی حاضر در مسابقات قرآنی  سطح استان  خواهیم داشت. این مراسم در بقعه متبرکه امام زاده احمد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص پیشرفت 70 درصد فیزیکی طرح عمرانی شاه زاده احمد گفت: از صندوق تخصیص اعتبارات استانداری علاوه بر کمک های خیرین تقاضای همکاری داده ایم تا بتوانیم از این طریق به اتمام هرچه سریع تر این پروژه برسیم، هم اکنون در حال هم کف سازی، نصب طرح های  اسلیمی این پروژه هستیم  و در فاز دوم کارهای نازک کاری را شروع خواهیم کرد. 

رئیس اوقاف شهرستان اندیمشک با تاکید بر وضعیت خوب اوقاف و کمک های خیر خواهانه در اندیمشک اظهار داشت: خوشبختانه  شهرستان اندیمشک در امور خیریه و اوقاف فعالیت های خیرخواهانه خوبی را شاهد بوده است. امسال نیز 1 منزل  مسکونی برای موارد پزشکی وقف شد و 2 منزل برای وقف قرآنی که کار های این وقف در دست انجام است صورت گرفت. 

دکتر رشنو افزود: اولین بار در سطح شهرستان اندیمشک طرح ملی قرآن کریم با شرکت 1150 نفر با همکاری ادارات آموزش پرورش اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی در پایان آمار موجود در رابطه با بقع متبرکه در شهرستان شوش را اینگونه بیان کرد: شهرستان شوش دارای 6 بقعه متبرکه از جمله  سید خلیل- حاجی بابا لنگ- سید عبدالرحمن- علی بن حسین(ع) و محمود علی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار