استقلال خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ شانزدهم از پیکان شکست خورد.
کد خبر: ۲۹۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 20 September 2016
 استقلال خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به قضاوت تورج حق وردی به مصاف پیکان تهران رفت اما در آخرین دقیقه بازی گل سوم را دریافت کرد و در این بازی خانگی شکست خورد.

این بازی از ساعت 18 و 40 دقیقه در ورزشگاه غدیر آغاز شد و در نیمه نخست گلی در بر نداشت. در نیمه دوم تیم پیکان کار تهاجمی را در رأس برنامه های خود قرار داد و در دقیقه 74 گابریل منشا با استفاده از غفلت آبی پوشان اهوازی توانست دروازه وحید شیخ ویسی را باز کند. این مهاجم نیجریایی 6 دقیقه بعد از گل نخست هم توانست با توپ ربایی از مدافعان استقلال خوزستان گل دوم پیکان را وارد دروازه قهرمان لیگ پانزدهم کند.

استقلال خوزستان که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقیقه 86 با حرکت زیبای حسن بیت سعید توانست اختلاف را به یک گل برساند. حملات استقلال خوزستان ادامه یافت در دقیقه 94 بازی روی پرتاب اوت و اشتباها مدافعان و دروازه بان پیکان گل تساوی وارد دروازه سفیدپوشان تهرانی شد.

در دقیقه 95 بازی پیکان صاحب یک پرتاب اوت از سمت چپ دروازه استقلال خوزستان شد و بعد از اینکه آبی‌‌ها نتوانستند توپ را به خوبی دفع کنند، امیر حسین صادقی مدافع پیش‌تاخته پیکان توانست گل سوم را وارد دروازه استقلال خوزستان کند.

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عقیل کعبی، عزت پورقاز، فرشاد سالاروند(57 حسین بهرامی)، میثم دورقی، دیوید ساکونی(61 یمان شیرزادی)، مهدی زبیدی(66 سیدجلال عبدی)، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی بازیکنان استقلال خوزستان در این بازی بودند.

مجید جلالی هم در این سو از ترکیب رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، لئون هایراپتیان، ماهان رحمانی، صادق بارانی، سیامک نعمتی(90 فراز امامعلی)، ابوالفضل ابراهیمی(57 گادوین منشا)، مرتضی آقاخان و شهریار مقانلو(64 علی حمودی) برای پیکان استفاده کرد.

رهیاب نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار