بازیکنان استقلال خوزستان در بازی برابر پیکان تهران در بسیاری از صحنه ها ضعیف بازی کردند و گویی زمین چمن را با زمین تنیس اشتباه گرفته اند.
کد خبر: ۲۹۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 20 September 2016
سیروس پورموسوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان تهران درهفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: ابتدا از هواداران تیم خود به دلیل این شکست خانگی عذرخواهی کرده و تمام تلاش خود را در هفته های آینده برای جبران امتیاز از دست رفته بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: پیش از بازی تمامی شرایط احتمالی این بازی را پیش بینی و آنالیز کرده بودیم و شناخت بازیکنان را نسبت به تیم پیکان تهران بالا برده بودیم اما متاسفانه بازیکنان ما به خوبی نتوانستند تدابیر را در زمین اجرا کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در بازی برابر پیکان تهران در بسیاری از صحنه ها ضعیف بازی کردند و گویی زمین چمن را با زمین تنیس اشتباه گرفته اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از ابتدای فصل بر این باور بودیم که تیم ما در این فصل نیز شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده و می تواند به همان میزان در بازی های خود انرژی بگذارد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

وی بیان کرد: بازیکنان ما در این بازی در بسیاری از صحنه ها ساده لوحانه عمل کرده و فرصت های خوبی را در اختیار حریف قرار دادند.

پور موسوی تصریح کرد: این شکست برای بازیکنان درس عبرتی است تا حرفه ای تر در زمین برابر حریفان خود کار کنند و در هیچ صحنه ای حریف را دست کم نگیرند.

وی ادامه داد: تیم ما در بخش حمله خوب کار می کند اما در زدن ضربات نهایی بی دقت است و همین امر فرصت های زیادی را از ما می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امید است با تغییر و جایگزین کردن بازیکنان ذخیره بتوانیم این ضعف ها را به حداقل برسانیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار و تیم پیکان تهران موفق شد با نتیجه 3بر2آبی پوشان خوزستان را شکست دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار