رونق اشتغال و توسعه ورزش استان همواره یکی از اولویت های مسئولان به شمار رفته و نیاز است از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه ورزش و رونق اقتصاد استان استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 20 September 2016

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر در آیین افتتاح سالن چند منظوره شرکت توسعه نیشکر در اهواز اظهار کرد: این مکان ورزشی یکی از سالن های مجهز و استاندارد استان به شمار رفته که به تجهیزات خوبی مجهز شده است.

وی افزود: ایمنی سالن و کفپوش نصب شده در آن نیز از استاندارد بالایی برخوردار بوده و بی شک می تواند در ارتقای سطح ورزش استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: سالن چند منظوره نیشکر قرار بود ظرف مدت 24 ماه احداث شود اما به همت متولیان امر این سالن ظرف مدت 13 ماه احداث و به بهره برداری رسید که قابل تقدیر است.
شریعتی تصریح کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان پس از گذراندن یک دوره سخت، با مدیریت خوب و زمان بندی مناسب در زمان حاضر به سود دهی رسیده و اشتغال خوبی را نیز در سطح استان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود این شرکت همواره در راستای توسعه خدمات اجتماعی به نسبت خدماتی که از استان دریافت می کند، گام های بیشتری بخصوص در جهت حمایت از تیم های ورزشی استان، بهزیستی و آموزش و پرورش بردارد .

استاندار خوزستان گفت: پیشرفت و ترقی کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است و این وظیفه ما مسئولان است که در این راستا تلاش مضاعف کنیم.

وی بیان کرد: خیران مدرسه ساز استان در سال های اخیر گام های موثری در جهت توسعه زیرساخت های آموزشی استان برداشته به طوریکه خوزستان در کشور پس از تهران جایگاه اول را در این زمینه دارند.
 

استاندار خوزستان گفت: رونق اشتغال و توسعه ورزش استان همواره یکی از اولویت های مسئولان به شمار رفته و نیاز است از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه ورزش و رونق اقتصاد استان استفاده کنیم.
 
وی همچنین بر ساخت مدرسه در جنوب استان تاکید کرد و از شرکت های بزرگ بخصوص توسعه نیشکر خواست که در این زمینه نیز حضوری موثر داشته باشند.

شریعتی همچنین با تاکید بر ساخت مدارس دخترانه در روستاها گفت: بسیاری از روستاهای استان فاقد مدرسه دخترانه بوده و همین امر مانعی برای تحصیل دختران است چرا که مسائل فرهنگی و بعد مسافت همواره یکی از مشکلات این مناطق بوده و برای ما قابل احترام است.

وی بیان کرد: باتوجه به این که دختران بیشترین آمار قبولی را در کنکور دارند تا چند سال آینده بخش عمده ای از مدیریت اجرایی کشور به بانوان سپرده می شود .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار