جانشین ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور با تاکید بر اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست.
کد خبر: ۲۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 21 September 2016
 امیر سیدرضا آشنا صبح چهارشنبه در مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود:جمهوری اسلامی ایران امنیت و اقتدار خود را با نثار خون هزاران جوان سلحشور با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی کسب کرده است.

وی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مرهون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: حماسه آفرینی رزمندگان و قهرمانان ملت ایران در دوران دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی برای ضربه زدن و ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای کوتاهی نکرده است اظهار داشت: با درایت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای تمام دسیسه های استکبار جهان علیه ملت ایران نقش برآب شده است.

وی افزود: نفوذ در مسئولان عالی رتبه کشور در اوایل انقلاب، مسلح کردن گروه های ضد انقلاب، ایجاد ناآرامی و آشوب، ترور شخصیت های برجسته و هزاران نفر از مردم و تحمیل جنگ هشت ساله از جمله توطئه های دشمن علیه ملت ایران بود که بی اثر شدند. 

وی دانش آموزان و دانشجویان را به مطالعه در خصوص دفاع مقدس و افتخارآفرینی شهدا و رزمندگان فراخواند و افزود: دانش آموزان و دانشجویان باید با آشنایی با معارف دفاع مقدس میراث داران خوبی برای شهدا باشند.

امیر آشنا همچنین با اشاره به بی کفایتی عربستان در مدیریت حج و برنامه ریزی آل سعود برای ضربه زدن به مسلمانان جهان افزود: بر اثر بی کفایتی و ناکارآمدی آل سعود 2 سال است که عید مسلمانان جهان به عزا تبدیل شده است.

در این مراسم یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شمال خوزستان با رژه از مقابل کلام الله مجید ، تمثال شهدا ، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گوشه ای از آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

حمل تصاویری از شهدای مدافع حرم و ادای احترام فرماندهان ارشد نظامی منطقه به شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله حاشیه های این مراسم بود.

در این رژه مقتدرانه گوشه ای از ادوات و تسلیحات سبک، نیمه سنگین ، سنگین و فوق سنگین، انواع ضدهوایی، موشک های پدافند هوایی، تانک و خودروهای فرماندهی و راداری به نمایش گذاشته شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: آجا ، امنیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار