سردار سرلشکر محسن رضایی:
سردار سرلشکر محسن رضایی لحظاتی پیش با حضور در صدا وسیما خوزستان درگفتگویی 40 دقیقه ای با مردم خوزستان صحبت کرد
کد خبر: ۲۹۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 21 September 2016
سردار سرلشکر محسن رضایی لحظاتی پیش  با حضور در صدا وسیما خوزستان درگفتگویی 40 دقیقه ای با مردم خوزستان صحبت کرد
 به گزارش تابناک خوزستان ، وی گفت : حضرت امام خمینی (ره) به جوانان در هشت سال دفاع مقدس  اعتماد کرد و در شرایطی که بسیاری از کشورهای جهان در هشت سال دفاع مقدس با ایران در حال جنگ بودند و کاملا در تحریم آنان قرار داشتیم ، توانستیم با اعتماد امام بزرگوارمان شجاعانه در مقابل دشمنان بایستیم.
وی افزود : در آن سالها حتی کسی سیم خواردار به ایران صادر نمی کرد چه رسد به تسلیحات جنگی ، اما تفکرات شجاعانه حضرت امام و بها دادن به جوانان که براساس شایستگی صورت گرفت باعث شد ما پیروز جنگ شویم. 
سردار سرلشکر محسن رضایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و حضور در رژه نیروهای مسلح در خوزستان به سر می برد. به شورای راهبردی توسعه خوزستان اشاره کرد و گفت : در این شورا که هیچ وابستگی به دولتها ندارد در تلاش هستیم حداقل تا پانزده سال وزرات نفت 5 درصد درآمد نفت و گاز را به خوزستان اختصاص دهد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از بعضی انتصاب ها در کشور ، گفت: این انتصابات باید براساس شایستگی و لیاقت آنان صورت گیرد نه مورد دیگری ، چرا که جوانانی همچون شهیدان خزازی ،دقایقی، هاشمی و...... مدیرانی در هشت سال دفاع مقدس بودند برهمین اساس انتخاب شدند و موجب اقتدار ایران اسلامی گردیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
حداقل امتحان هوش تگیرید اطلاعات عمومی بکیرید به خدا عضو شورا است نقشه بلد نیست هنوز کیلومتر را با کیلومترمرببع نمیفهمد اگر کسی ایثار گر است راه جبران زیاد است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار