سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از تساوی راضی نیستم و واقعیت این است که این تساوی با شکست فرقی نداشت.
کد خبر: ۲۹۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 21 September 2016

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار پدیده و نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند. مساوی به درد هیچ‌یک از دو تیم نمی‌خورد. چند اشتباه داشتیم که حریف را به گل رساند و تیم نفت را احساسی کرد و باعث اشتباهات فردی بازیکنانم شد.
وی اظهار داشت: متاسفانه برتری را از دست دادیم و فقط می‌توانم بگویم متاسفم که نتوانستیم به ۳ امتیاز بازی برسیم.
دست‌نشان افزود: اعتراضی به داوری نداشتیم. بعد از ۴۰ سال حضور در این فوتبال، نفهمیدم که چه توپی هند است و چه توپی نیست. نمی‌دانم چرا هند گرفت و همان توپ هم تبدیل به گل شد. تیم بازنده را احیا کرد و باعث ایجاد بازی احساسی از طرف بازیکنان تیم من شد.اشکان خورشیدی از داوران خوب کشور است اما در بازی‌هایی که داور ما بوده ناخودآگاه به خاطر دقت اضافه برای آنکه متهم به هم‌شهری بودن با من نشود، اشتباهاتی عجیب می‌کند.
وی همچنین در مورد داوری افزود: ما به صحنه های داوری اعتراض بسیاری نداشتیم و حتی به پنالتی هم اعتراضی نکردیم چون سالم بود. امیدوارم آقای خورشیدی دوباره صحنه هند را ببیند و قضاوت کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان همچنین در رابطه با تعطیلات لیگ خاطر نشان کرد: تیم جوانی داریم و مشکل خاصی نیست.روزی که اشتباهات داوری وجود داشت نمی‌توانم بازیکنانم را مقصر بدانم.
دست نشان افزود: انتقال توپ به خط حمله از نقاط قوت ما است. امیدوارم از تعطیلات استفاده کرده و نتایج بهتری بگیریم. پدیده بازی مستقیم را در دستور کار داشت که باعث خسته کردن بازیکنان ما شد. در مجموع خوب بودیم و بازیکنانم فضای بسیاری را ایجاد کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: دست نشان ، نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار