دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سال های دفاع مقدس را چراغ روشن هدایت جامعه و دانشگاه توسعه پایدار کشور دانست و گفت:ملت ایران راه پیشرفت و هویت و استقلال خود را پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 21 September 2016

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سال های دفاع مقدس را چراغ روشن هدایت جامعه و دانشگاه توسعه پایدار کشور دانست و گفت:ملت ایران راه پیشرفت و هویت و استقلال خود را پیدا کرده است.

 سردار محسن رضایی چهارشنبه در یادواره شهیدان شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و گاز کارون با حضور جمعی از مسئولان استان، گفت:دوران دفاع مقدس، دانشگاه پیشرفت ملت ایران و کلاس بهبود زندگی مردم است و اگر این راه را در صنعت و دیگر بخش ها ادامه دهیم، اتفاقات بزرگی رقم می خورد.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:دفاع مقدس برای اقتصاد و زندگی درس های بسیاری آموخت و در واقع دانشگاه بزرگی برای سیاستمداران و سرمشقی برای زندگی مردم است.
وی افزود: دفاع مقدس بسیار ارزشمند است چرا که بسیاری از کشورها قصد اشغال کشور را داشتند اما مردم در برابر آنها مقاومت کرده و با دست خالی پیروز شدند. 
سردار رضایی با تشریح توطئه های دشمنان علیه ملت ایران به ویژه آل سعود، ادامه داد:آل سعود از ابتدای انقلاب منشأ مشکلات فراوانی برای ایران بوده و خود از کشورهایی است که صدام را به عرصه جنگ با ایران وارد صحنه کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:کشورهای جهان می دانند که نظام جمهوری اسلامی ایران از اقتدار لازم برخرودار است و بنا ندارد تا اگر کسی غلطی کرد، زود از کوره در رود، بلکه به دنبال راه های موثر تر است.
مراد کمالی مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و گاز کارون نیز در این آیین گفت:در مجموعه این شرکت، حدود 200 جانباز مشغول به خدمت هستند و 300 رزمنده نیز در طول دفاع مقدس و 45 شهید از این دو مجموعه در خطوط مرزی و عملیات ها یا در تأسیسات نفتی تقدیم اسلام و انقلاب شد.
وی افزود:همچنین 167 فرزند شهید و بیش از 50 نفر از خانواده درجه 1 معظم شهدا و بخشی از نیروهای عملیاتی شرکت و پرسنل، نیروهایی هستند که در بسیج پرونده دارند.
مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و گاز کارون گفت: همه افرادی که در کار جهادی شرکت می کنند، روحیه بسیجی داشته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب کار در این دو مجموعه و مناطق نفتخیز کار جهادی است.
وی تصریح کرد:در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همه به عنوان جهادگران عرصه تولید، با روحیه جهادی وظیفه محول را به بهترین شکل انجام می دهند.
کمالی یادآور شد:400 شهید والامقام شاغل در بخش های صنعت نفت جنوب، جان خود را فدا کردند تا ملت ایران امروز در کمال آرامش زندگی کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار