‏‏ ‏جلسه ماده 20 حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور معاونین، دبیر ستاد و سایر مسئولین استانی برگزار شد
کد خبر: ۳۰۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 23 September 2016
‏‏
‏به گزارش تابناک، جلسه ماده 20 حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر، امشب( پنجشنبه ) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد .

‏در این جلسه ابتدا آیت الله موسوی جزایری رییس ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان با تبریک اعیاد غدیر وقربان و هفته ولایت خواستار اجرای مصوبات این جلسه و نقش تاثیر ستاد امر بمعروف و نهی از منکر در استان گردید.

سردار شاهوار پور دبیر ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان نیز ضمن معرفی معاونین این ستاد به ارایه گزارش عملکرد ستاد از ابتدای امسال تا کنون پرداخت وی گفت نیمی از وظایف اعضای ستاد تذکر لسانی است که امسال تاکنون ۸۰هزار تذکر صورت گرفته و تلاش شده از برخی هنجار شکنی ها جلوگیری شود.

وی از فعالیت خوب گروه طلایه داران این ستاد خبر داد وگفت همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاههای استان و تغییر فصل در استان باید حضوری موثر تر در جامعه داشت ،همچنین سید رضی مرعشی معاونت کارخانجات و ادارات ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان به ارایه طرح نصب صندوق امر بمعروف و نهی از منکر در ادارات پرداخت که کلیت ان مورد تصویب اعضای جلسه قرار گرفت.

در این جلسه سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان هم به ارایه گزارشی از عملکرد این نیرو در برخورد با ناهنجاریها ی اجتماعی پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار