استاندار خوزستان در ادامه سفرهای درون استانی خود به شهرستان لالی سفر می کند تا از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان لالی را بررسی و راهبردهای لازم را در جهت توسعه زیرساخت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان اتخاذ کند.
کد خبر: ۳۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 23 September 2016

به گزارش تابناک، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفرهای درون استانی خود امروز به شهرستان لالی سفر می کند تا از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان لالی را بررسی و راهبردهای لازم را در جهت توسعه زیرساخت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان اتخاذ کند.

استاندار خوزستان از ابتدای مدیریت عالی خود در استان خوزستان به همه نقاط دور و نزدیک استان سفر کرده است و با تشکیل کارگروه هایی ویژه، در جهت رفع موانع تولید، کسب و کار و توسعه زیر  ساخت های عمرانی و اقتصادی و گسترش واحدهای آموزشی و فرهنگی هر شهرستان گامی بلند برداشته است.

شهرستان لالی یکی از شهرستان های بختیاری نشین خوزستان به شمار می آید که جمعیتی بالغ بر ۳۸۰۰۰نفر را در خود جای داده است.
  این شهرستان که در شمال استان خوزستان واقع شده است از جنوب به شهرستان مسجدسلیمان، از شرق و جنوب‌شرقی به شهرستان اندیکا، از جنوب غربی به گتوند، از شمال و شمال‌غربی به سردشت دزفول محدود می‌شود. مساحت آن حدود ۱۴۰۰کیلومتر مربع است. دارای زمستانهای نسبتاً سرد و تابستان‌های گرم و بهاری دلپذیر می‌باشد. میزان بارندگی سالانه حدود ۵۰۰میلیمتر است. ارتفاع آن از سطح دریا نزدیک ۴۹۳ متر است.
شهرستان لالی به دلیل دارا بودن قدمت تاریخی، یکی از مناطق مهم خوزستان به شمار می آید. این شهرستان جازبه های طبیعی و گردشگری بسیار فوق العاده ای دارد که هر گردشگری را به خود جذب می کند.
با توجه به وجود چنین ظرفیت های کم نظیری در حوزه گردشگری و جذب توریسم می توان هر چه تمام تر در جهت رونق اقتصادی شهرستان لالی گام های بلندی را به همت مسئولان استانی برداشت.


 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار