امام جمعه اهواز :
امیدواریم پس از گذر ۳۰ سال از اتمام جنگ، در خوزستان نیز همانند سایر استان ها باغ موزه دفاع مقدس درخور شان این استان و ایثارگری ها و فداکاری هایش احداث شود. که تحقق این مهم همت مسئولان را می طلبد
کد خبر: ۳۰۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 23 September 2016
به گزارش تابناک خوزستان، آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه دوم مهرماه ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس اظهار کرد: شما سروران عزیز را به تقوای الهی دعوت می کنم. تقوی الهی یعنی پرهیز از گناه که برای زندگی انسان همانند سمی مهلک کشنده است.
وی تصریح کرد: از گناه اجتناب کنیم و گناه را به زندگی و قلب خود راه ندهیم. خود را ملزم به انجام واجبات و ترک محرمات نماییم.

وی در ادامه گفت: شاه نمونه ای بارز از انسان شهوت ران بود که برای نیل به امیال نفسانی خود از هیچ کاری فرو گذار نکرد و به دلیل ترک واجبات و انجام محرمات در اوایل دهه شصت سالگی به انواع امراض سخت و عجیب مبتلا شد و در پایان عمر  به سرنوشتی نامعلوم دچار گردید.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: از گناه باید ترسید چرا که گناه زندگی انسان را تباه می کند. اگر تمام پزشکان دنیا جمع شوند تا خطر گناه را از انسان دور کنند نخواهند توانست.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیار ارزشمند دفاع مقدس اظهار کرد: در این ایام درس های بزرگی خواهیم آموخت و امیدوارم در این روزها برای دفاع مقدس ارزش قائل باشیم.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: قرار است باغ موزه دفاع مقدس به همت مسئولان استانی در مساحتی ده هکتاری در اطراف شهر تاسیس شود. مقدمات و جلسات اولیه این طرح انجام شده است. امیدواریم پس از گذر ۳۰ سال از اتمام جنگ، در  خوزستان نیز همانند سایر استان ها باغ موزه دفاع مقدس درخور شان این استان و ایثارگری ها و فداکاری هایش احداث شود. که تحقق این مهم همت مسئولان را می طلبد.

وی با اشاره پنجم مهرماه سالروز  شکست حصر آبادان و گرامیداشت عملیات ثامن الائمه اظهار کرد: پیروزی در این عملیات معجزه ای بود که خدا در مقابل استقامت و پایداری و ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل نصیب خوزستان کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به مناسبت هفتم مهرماه سالرزو شهادت سرداران و فرمانده هان ۸سال جنگ تحمیلی نامجو، فکوری، جهان آرا، فلاحی و کلاهدوز، رشادت های آن ها در طول ۸ سال جنگ تحمیلی را پاسداشت.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر در سوریه و عراق از تشکیل بسیج عمومی در کنار ارتش عراق خبر داد و تصریح کرد: ارتش و بسیج مردمی عراق با قدرت و توکل به خدا پیش می روند و دو روز گذشته توانستند یکی از مناطق استراتژیک عراق را از دست تروریست های داعش آزاد کنند که افتخار بزرگی است.

آیت الله موسوی جزایری رشادت های نیروهای مستشاری و رزمنده ایرانی در سوریه و عراق برای دفاع از حرمین شرفین را مورد تکریم قرار داد و برای آن ها آرزوی پیروزی کرد.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: معلوم شد آتش بس در سوریه به پیشنهاد آمریکا حرکتی منافقانه است؛ در آتش بس نیز آمریکا فقط ارتش و مردم سوریه را هدف قرار می‌دهد. همه کسانی که در این مسائل دخیل هستند به نفاق آمریکا توجه داشته باشند.

امام جمعه اهواز با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: امام خمینی(ره) بر درس خواندن جدی و برای خدا درس خواندن تاکید داشتند. 

امام جمعه اهواز در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب مرتبا با اشاره به حرکت های علمی و ارائه طرح های دانش بنیان از سوی جوانان نخبه و با همت ایرانی من را به آینده درخشان این کشور امیدوار می کند.
  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار