فردا سوم مهرماه مصادف با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس راس ساعت ۸ صبح زنگ افتتاح سرشماری عمومی نفوس و مسکن توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان با حضور فرماندار محترم اهواز نواخته خواهد شد
کد خبر: ۳۰۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 23 September 2016
به گزارش تابناک، زنگ افتتاح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ فردا به صدا در  خواهد آمد.
 فردا سوم مهرماه مصادف با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس راس ساعت ۸ صبح زنگ افتتاح سرشماری عمومی نفوس و مسکن  توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در هنرستان آمنه شهرستان اهواز با حضور فرماندار محترم اهواز نواخته خواهد شد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در این باره می گوید: مرکز آمار ایران متولی رسمی آمار و اطلاعات کشور است و وظیفه اجرایی آن به معاونت آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه برمی گردد. 

حاجتی در ادامه می افزاید: سرشماری امسال یک تفاوت هایی با سرشماری دوره قبل دارد که اول این است که دیگر از فرم های کاغذی برای ثبت اطلاعات استفاده نمی کنند بلکه اطلاعات افراد را از طریق تبلت ثبت می کنند. 

وی تاکید می کند: تفاوت دیگری که سرشماری امسال با سال های دیگر دارد این است که سرشماری به صورت اینترنتی انجام می گیرد و مردم باید از سوم تا ۲۴ مهرماه به سایت سرشماری نفوس و مسکن مراجعه می کنند و پس از اخذ کد رهگیری آن را در اختیار مأمور سرشماری قرار می دهند.

حاجتی می افزاید: پیش بینی شده ۳۰ درصد از سرشماری به صورت اینترنتی انجام گیرد و با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در خوزستان تلاش می کنیم که بیشتر از متوسط کشور باشد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار