باید مشکلات مناطق با تلاش و مشارکت مردم برطرف گردد تا هر روز خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.
کد خبر: ۳۰۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 25 September 2016

 سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز در راستای شناسایی هرچه بیشتر مشکلات و کمبودهای مناطق محروم و برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به ساکنان آن محلات از کوی مندلی و کوی سیاحی واقع در منطقه شش بازدید کرد.

بازدید شیخ کاظم سواری عضو شورای اسلامی شهر اهواز، دغاغله مدیر منطقه و جمعی از مسئولین شهری، شهردار اهواز را همراهی نمودند.

سيد خلف موسوي و همراهان ایشان  از مشکلات موجود در کوی مندلی و کوی سیاحی  و خیابانهای اطراف بازدید نمودند و در خصوص  مسائل و مشکلات این محلات از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

 شهردار کلانشهر اهواز بر تسریع در اتمام پروژه های بهسازی معابر  کوی مندلی و کوی سیاحی  تاکید ویژه نمود و اظهار داشت: این بازدید به منظور خدمت به مناطق محروم بخصوص مناطق کم برخوردار در شهر اهواز صورت گرفته و امیدواریم در اسرع وقت شاهد بهسازی و رونق این منطقه باشیم تا مردم از نعمت خیابان خوب بهره مند شوند.

گفتني است این پروژه ها با هدف ساماندهی و خدمات رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات در کوی سیاحی اجرایی شده است و از اقدامات اولویت دار و برنامه ریزی های صورت گرفته درخصوص بهبود کیفیت معابر و بهبود مسائل بهداشتی و معضلات زیست محیطی کوی مندلی و کوی سیاحی خواهد بود .


شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات مناطق با تلاش و مشارکت مردم برطرف گردد تا هر روز خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

این گزارش حاکی است: کوی سیاحی محله ای است که با وجود شرايط و پتانسيل هاي مثبت جاي پيشرفت و توسعه زیادی در حوزه های خدمات رفاهي، عمراني و فرهنگي دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار