شرکت‌های تعاونی به صورت کلی یک فرصت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند زیرا این بخش، از ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی، صنعت، نفت و گاز برخوردار هستند و می‌تواند به توسعه استان کمک کند.
کد خبر: ۳۰۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 September 2016
رییس اتاق تعاون خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در  آذرماه گفت: شرکت‌های تعاونی به صورت کلی یک فرصت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند زیرا این بخش، از ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی، صنعت، نفت و گاز برخوردار هستند و می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

مرتضی رخیصی اظهار کرد: یکی از مشکلات فعلی پیش‌روی شرکت‌های تعاونی خوزستان نداشتن ارتباط و مراوده اقتصادی به منظور سرعت بخشیدن برای اجرای امور جاری این شرکت‌ها است و حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان می‌تواند موجب برداشتن گام موثری در این زمینه شود.

وی با اشاره به این نکته که امروز بخش تعاون در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی فعال است، افزود: فرصت‌های ایجاد شده در بخش تعاون را می‌توان به دید یک فرصت سرمایه‌گذاری در نظر گرفت زیرا با توجه به قانون جدید، حدود 40 درصد سرمایه یک شرکت تعاونی را می‌توان به اشخاص واگذار کرد.

رخیصی تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های تعاونی در زمینه سرمایه در گردش و فروش محصولات خود نیازمند همکاری سایر نهادهای اقتصادی هستند و این شرکت‌ها و نهادها باید با یکدیگر وارد تعامل شوند تا بسیاری از مشکلات رفع شود.

رییس اتاق تعاون خوزستان با اشاره به این‌که حضور در چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود تا بازاریابی محصولات به خوبی و با سرعت انجام بگیرد، خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات شرکت‌های تعاونی در این نمایشگاه، تجار و سرمایه‌گذاران به سمت این شرکت‌ها می‌آیند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار