همان کسانی که سال‌ها اعلام می‌کردند گزینه نظامی روی میز است امروز دیگر جرئت این کار و حرف را ندارند چون از ایران می‌ترسند امروز دشمن را در کشورهای دیگر زمین‌گیر کرده‌ایم و ناامنی در جوار مرزهای اسرائیل است.
کد خبر: ۳۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 26 September 2016

سردار شاهوار پور اظهار داشت:بنی صدر خدمت امام رفت و گفت که در جنگ با اقدام نظامی نمی‌توانیم پیروز شویم تنها راه‌حل این است که کار سیاسی کنیم و با مذاکره دشمن را شکست دهیم.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه بسیج شرکت فولاد اظهار داشت: سالی یک‌بار هفته‌ای به نام دفاع مقدس نام‌گذاری شده است وعده‌ای به‌رسم ادب این هفته را پاس می‌دارند برخی هم بی‌خیال از کنار آن رد می‌شوند و حتی حاضر نیستند اخبار و فیلم‌های تلویزیون را در این رابطه ببینند.

وی ادامه داد: این دسته باید بدانند که یکی از اصلی‌ترین عوامل حیات ما "امنیت" است اگر امنیت نباشد هیچ‌چیز وجود ندارد  دوران دفاع مقدس تأمین‌کننده امنیت امروز است.

سردار شاهوار تأکید کرد: دانشگاه چمران در دوران دفاع مقدس مقر نظامی بود شرکت‌های تولیدی عموماً تعطیل بودند یا اگر در حال کار بود مدام نگران این بودند که هرلحظه ممکن است که هواپیماهای دشمن آنها را بمباران کنند تلفاتی که در بمباران‌های مراکز اقتصادی داشتیم کمتر از جبهه نبود بیش از 2800 بار جزیره خارک بمباران شد چون محل صادرات نفت بود.

وی با اشاره مؤلفه‌های استقامت و پیروزی در دوران مقدس اظهار داشت: دین‌باوری یکی از مؤلف‌های اصلی استقامت بود اگر دین‌باوری نبود نگاه‌ها مثل بنی‌صدر بود او چهار عملیات را طراحی کرد و همه آنها شکست خوردند بعد خدمت امام رفت و گفت که با اقدام نظامی در جنگ نمی‌توانیم پیروز شویم تنها راه‌حل این است که کار سیاسی کنیم و با مذاکره دشمن را شکست دهیم.


فرمانده سپاه خوزستان گفت: امام که روح خدایی داشت و امریکا و مستکبرین را اصلاً حساب نمی‌کرد فرمودند با همین وضعیتی که دارد با کمک مردم بجنگید پیروز خواهید شد ولی بنی‌صدر حرف امام را گوش نداد.

وی افزود: جریان لیبرالی اعتقاد داشت هر کاری می‌خواهیم انجام دهیم باید نگاهمان به کمک‌های بیرون کشور باشد ولی وقتی بی صدر سقوط کرد جریانی که نگاهش به سمت توجه به توانمندی‌های درون کشور بود کار را در جنگ به دست گرفت و در مدت کمی هزاران کیلومتر از خاک ایران آزاد شد.

سردار شاهوار بابیان اینکه رهبری ولایی حضرت امام، پشتیبانی مردم و فکر پویا و راهگشا از دیگر مؤلفه‌های پیروزی در جنگ بود اظهار داشت: امروز نیازمند استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس هستیم اگر رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی تأکید ویژه دارند به این معنا است که روزی در حوزه نظامی درتریم کامل بودیم و دشمن به ما حمله کرده بود ولی امروز در اوج بازدارندگی اطمینان‌بخش هستیم


وی ادامه داد: همان کسانی که سال‌ها اعلام می‌کردند گزینه نظامی روی میز است امروز دیگر جرئت این کار و حرف را ندارند چون از ایران می‌ترسند امروز دشمن را در کشورهای دیگر زمین‌گیر کرده‌ایم و ناامنی در جوار مرزهای اسرائیل است.

فرمانده سپاه خوزستان در پایان گفت: باید حوزه اقتصادی را تقویت کنیم باید تمام توان خود را بگذاریم و با ابتکار و نوآوری در بخش‌های مختلف به‌گونه‌ای عمل کنیم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن و اقدامات آنها پیش نیاید و این مسئله با داشتن روحیه انقلابی و بسیجی شدنی است.

رهیاب نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار