سخنان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین درباره برجام:
باید مراقب باشیم و با باغ سبز و سراب خوشی که دشمن نشان می‌دهد از آرمان‌های انقلاب منحرف نشویم فکر نکنیم اگر ارتباط با امریکا برقرار شود کشور گل‌وبلبل می‌شود
کد خبر: ۳۰۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 27 September 2016
در حالی که مسئولان دولت روحانی بر ثمرات توافق هسته ای(برجام) تاکید دارند و در روزهای اخیر رئیس جمهور نیز از نتایج این توافق برای کشور سخن گفته است اما مدیرعامل یکی از شرکت های صنعتی خوزستان معتقد است: هر چه به دشمن بدهیم بازهم دست‌بردار ما نخواهد بود چون او با اصول این انقلاب مشکل دارد مگر در برجام که برخی‌ها در کشور شادی کردند چه اتفاقی افتاد؟ آیا چیزی نصیبمان شد؟

عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شرکت اظهار داشت: مقاومتی که رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادند در تاریخ ثبت شد ولی هنوز تحلیل نشده است.

وی ادامه داد: در دفاع از خرمشهر حتی سلاح انفرادی نبود ولی بچه‌ها با سلاح ایمان مقاومت کردند و دنیا به خود دید که بعد از 8 سال جنگیدن ما حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم.

به گزارش رهیاب، قنواتی خاطرنشان ساخت: سلاح ما در جنگ ابزار جنگی نبود بلکه اعتقاد به خدا رهبری ولایی وحدت مردم اصلی‌ترین سلاح و رمز موفقیت در جنگ بود عواملی که دشمن در محاسبات خود آنها را لحاظ نکرده بود.

وی اضافه کرد: دشمن از جنگ و تحریم اقتصادی نتیجه نگرفت ولی باید مراقب باشیم که از روزنه‌های دیگر نفوذ نکند دشمن بیکار نخواهد نشست چون با اعتقادات و آرمان‌های ما مشکل دارد.

قنواتی گفت: هر چه به دشمن بدهیم بازهم دست‌بردار ما نخواهد بود چون او با اصول این انقلاب مشکل دارد مگر در برجام که برخی‌ها در کشور شادی کردند چه اتفاقی افتاد؟ آیا چیزی نصیبمان شد؟

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم و با باغ سبز و سراب خوشی که دشمن نشان می‌دهد از آرمان‌های انقلاب منحرف نشویم فکر نکنیم اگر ارتباط با امریکا برقرار شود کشور گل‌وبلبل می‌شود اصلاً این‌گونه نیست مگر کشورهایی که امروز در اشغال امریکا هستند وضعیت خوبی دارند؟

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایان گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید باروحیه بسیجی در این میدان حضورداشته باشیم تا دشمن را دررسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار