منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن شرکت در چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران، موقعیت، مزیت و توانمندی های این بندر بزرگ تجاری کشور را به بازدیدکنندگان معرفی می نماید.
کد خبر: ۳۰۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 27 September 2016
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن شرکت در چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران، موقعیت، مزیت و توانمندی های این بندر بزرگ تجاری کشور را به بازدیدکنندگان معرفی می نماید.

 این نمایشگاه به مدت سه روز از  سوم تا پنجم  مهرماه سال جاری همزمان با هفته دریانوردی، در محل شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرده است و اهدافی مشتمل بر ترویج، ‌اشاعه و گسترش فرهنگ دریامحور، معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی ودریانوردی، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی و مشارکت در روند جهانی شدن را دنبال می کند.

همچنین طی این نمایشگاه بزرگ دریایی کشور، شرکت های بخش خصوصی فعال در مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) در زمینه های پشتیبانی خدمات دریایی و بندری و تخلیه و بارگیری کالا نیز در این نمایشگاه حضور یافته و توانمندی های خود را به سرمایه گذاران و مشتریان ارائه می نمایند.

در جریان روز نخست این نمایشگاه دکتر آخوندی و مهندس نعمت زاده در معیت مهندس سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در غرفه ی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) حضور یافته و از آخرین دستاوردهای این بندر بزرگ تجاری کشور در زمینه های جلب مشارکت بخش خصوصی و ارائه خدمات به مشتریان مطلع شدند.

در این نمایشگاه علاوه بر صدها شرکت داخلی، ده ها شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ‌عمان، آلمان، ژاپن، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، قزاقستان و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است چهارمین نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های کشتیرانی، حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی وهواشناسی، الکترونیک و مخابرات، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری وهیدروگرافی فعالیت خود را آعاز نموده است.

حضور منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در چهارمین نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

حضور منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در چهارمین نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایرانحضور منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در چهارمین نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار