معاون عمرانی استانداری خوزستان خط مقدم حل مشکلات خوزستان را استفاده ا زمتخصصان بومی دانست
کد خبر: ۳۰۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 04 October 2016
فرمانداری ویژه آبادان  احمد سیاحی در آئین معارفه حویزاوی شهردار جدید آبادان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه رضایت مندی مردم حاصل عملکرد شهرداریها است، گفت: اگر به دنبال جلب رضایتمندی مردم هستیم بایستی موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر در بخشهای مختلف را به طور مطلوب و بهینه به انجام برسانیم آن هم در استان خوزستان و به ویژه شهر آبادان با آن هم ظرفیتهای متنوعه ای که دارد.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم در 8 سال دفاع مقدس و ظرفیت های اقتصادی موجود شهری آبادان، افزود: شهرداری یک دولت کوچک است که حاصل کارکرد مدیران آن در یک فردی به نام شهردار تعریف می شود پس بایستی کوشید تا بهترین ها حاصل شود.

وی اظهار کرد: نخستین برخورد مردم در هر روز با عوامل شهرداری است اگر با مردم انسانی برخورد کنیم و ظرفیت های زیر ساختی درستی را برای آنان ایجاد کرده باشیم آنگاه است که مردم رضایت قلبی خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه بایستی ظرفیتهای لازم در شهرداریها ایجاد شود، تصریح کرد: مسئولیت ها مقطعی و زمان خود را دارد ، مسئولیت ها امانتی است که بایستی قدر آنها را بدانی، اگر مسئولیتی بگیریم اما به مشکلات مردم به درستی رسیدگی نکنیم در دنیا و آخرت بایستی پاسخگو باشیم، پس به درستی به وظایف و امانتی که به ما سپرده شده و بر اساس شرح وظایف عمل کنیم.

سیاحی با بیان اینکه رضایت مندی مردم در حقیقت رضایت خداوند است، افزود: به طور قطع تلاشهایی که بر اساس برنامه های مدون انجام می شود با کمک و یاری خداوند همراه خواهد بود.

وی از ظرفیت های بسیار خوب شهری آبادان، نگاه مناسب مسئولان شهری به مسائل اجرایی و ظرفیت نمایندگان برای دریافت امکانات بیشتر و مناسب تر برای شهرداری به عنوان مزیت های و ظرفیت های موجود در آبادان  نام برد و اظهار کرد: تک روی منتهی به شکست است و لذا کارها بایستی با اتحاد، همدلی، کمک و تعامل با یکدیگر دنبال و انجام شود، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد نیز مورد تاکید است.

وی برقراری رابطه همدلی، همکاری و کمک با تمامی مسئولان، انتقاد پذیری، ایجاد ظرفیت ها در شهرداری، استفاده از ظرفیت ها، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی موجود و تفکرات افراد مختلف، رعایت قوانین و مقررات، هماهنگی تنگاتنگ و جدی با نمایندگان، پرهیز از درگیریهای درونی میان شورا و شهرداری را از شهردار جدید آبادان خواستار شد.

وی تصریح کرد: در خوزستان دیده شده که به دلیل پائین بودن آستانه تحمل مسئولان هرگاه به آنان انتقادی شده سریعا برافروخته می شوند، بایستی انتقادها را حتی اگر گزنده باشد را شنید چه بسا در آنها نکات قابل توجهی نهفته باشد.

وی با بیان اینکه مردم حق دارند تا شهرشان را با سایر شهرها مقایسه کنند، یادآور شد: اگر برنامه مدونی داشته باشیم م یتوانیم از امکانات حداکثر و بهترین استفاده را ببریم.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به نگاه ویژه رهبری و دولت به استان خوزستان اظهار کرد: خط مقدم حل مشکلات خوزستان استفاده از متخصصان بومی است و این امر جز با همدلی و همراهی شورا، شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی محقق نمی شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار