ابراهیم نصیری به‌عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 05 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ظهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برگزار و ابراهیم نصیری به‌عنوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی برگزار شد از زحمات چندین ساله جواد وحدتی مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل کالای مشهد بابیان اینکه تشکل‌های صنفی خود را عضوی از سازمان تلقی می‌کنند خواستار نظارت عالی سازمان جهت ایجاد انگیزه در این بخش شد.

عبدالله ثقفی تصریح کرد: نظارت بر چگونگی خدمات به رانندگان و اطلاع‌رسانی به شرکت‌های حمل‌ونقل گامی مؤثر در کاهش تخلفات است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل کالای مشهد هدف از تشکیل انجمن صنفی حمل‌ونقل کالای مشهد را حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی اعضا عنوان کرد و افزود: حمل‌ونقل جاده‌ای از معدود بخش‌هایی است که باوجود کمبودها فعالیت‌های خود را بدون کاستی انجام داده است.

ثقفی در ادامه خواستار توجه مسؤولان به بخش خصوصی به‌عنوان یاور دولت شد و اظهار داشت: تشکل‌های صنفی خود را جزئی از سازمان می‌دانند لذا دولت و متصدیان اجرایی باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه این مراسم رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی با اشاره به وجود چهار مرز مشترک در استان اظهار داشت: خراسان در بخش ترانزیت کالا در کشور حرف اول را می‌زند و از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین مدیرانی که این مسؤولیت را بر عهده می‌گیرند باید بسیار مطالبه‌گر باشند.

احمد زمانیان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اقتصادی در کشوربرلزوم توجه به ترانزیت کالا به‌عنوان صنعت پردرآمد برای کشور تأکید کرد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی بابیان اینکه در سال 94 حدود 11 میلیون تن کالا در کشور ترانزیت شده است، تحریم‌ها و رکود را مهم‌ترین مشکل شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و کاهش سودآوری آن‌ها ذکر کرد و افزود: صنعت ترانزیت از مسئله تحریم‌ها آسیب‌های زیادی دید.

زمانیان با تأکید بر اینکه شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی تاکنون زیان‌های بسیاری دیده‌اند اظهار امیدواری کرد: با پیگیری سازمان و مسؤولان استانی هر چه سریع‌تر شاهد حضور پررنگ‌تر این شرکت‌ها در صنعت ترانزیت باشیم.

وی ابراز کرد: مدیران ومسؤولان باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست خواسته‌های این شرکت‌ها و رانندگان را از دولت مطالبه کنند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی بابیان اینکه استان خراسان رضوی به لحاظ موقعیت خاص و جایگاه سیاحتی، زیارتی و حمل‌ونقلی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و دارای مسیرهای پرترددی است؛ اظهار داشت: هم‌جوار بودن و قرار داشتن در مسیر ارتباطی مرزی بر اهمیت حمل‌ونقلی این استان می‌افزاید که این امر، اهتمام جدی‌تر برای فراهم کردن شرایط حمل‌ونقل ایمن و روان را می‌طلبد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار