معاون فرماندار گتوند با تشریح ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف گفت: ظرفیت های گتوند به خوبی معرفی نشده است
کد خبر: ۳۰۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 06 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، پرویز رضایی معاون فرماندار گتوند افزود: شهرستان گتوند در بخش کشاورزی در نوع خود در تولید بسیاری از محصولات همتراز شهرهایی چون دزفول و شوش می باشد به طوریکه در فصل برداشت محصول ،بازار استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی زمین های کشاورزی شهرستان گتوند را از جمله زمین های کلاس یک معرفی کرد و گفت: بخش عقیلی شهرستان گتوند از نظر تولید بسیار از محصولات از جمله محصولات صیفی در کشور شاخص و نمونه است.

میزان تولید انواع محصولات کشاورزی از سطح 32 هزار هکتار زمین آبی و دیم شهرستان گتوند 460 هزار تن است.

رضایی همچنین به ظرفیت های شهرستان گتوند در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: شهرستان گتوند به لحاظ جغرافیایی موقعیت ممتازی دارد،رودخانه کارون با ساحلی زیبا ، بناهای تاریخی ، اماکن زیارتی و نیز چشم اندازهای طبیعی از جمله ظرفیت های گتوند در بخش گردشگری است که در صورت معرفی می توانند زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی را فراهم کنند.

معاون فرماندار گتوند از تهیه طرحی در راستای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت:اجرای طرح ساحل سازی رودخانه کارون به طول 15 کیلومتر بین شهرهای جنت مکان ، ترکالکی و گتوند از جمله طرح هایی است که در راستای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان تدوین شده و در مرحله معرفی به استان برای تامین اعتبار و اجراست.

وی در ادامه به نقش رسانه در راستای معرفی هر چه بهتر ظرفیت های شهرستان گتوند در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت:خبرگزاری جمهوری اسلامی در این زمینه اخبار و گزارش های میدانی خوبی تولید و منتشر کرده است. 

رضایی در خاتمه جلب اعتماد مخاطب را شاخص فعالیت یک رسانه موفق برشمرد و گفت: رسانه ای که با انتشار اخبار صحیح و دقیق بتواند اعتماد مخاطب را جلب کند در رسالت کاری خود موفق عمل کرده است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان نیز در این نشست گفت:گردشگری گتوند دارای ظرفیت های بسیاری است که باید در راستای شکوفایی منطقه بکار گرفته شوند.

محسن بهاروند افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش می کند تا این ظرفیت ها را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کند تا با ورود گردشگران صنعت گردشگری در این شهرستان گسترش یابد.

وی افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام آمادگی دارد تا مسایل و مشکلات شهرستان گتوند را با تهیه گزارش های میدانی به اطلاع مسئولان استان و کشور برساند.

بهاروند همچنین با تشریح عملکرد ایرنا در استان خوزستان افزود: خبرگزاری ایرنا با نگاه همه جانبه رویدادها را رصد می کند تا ضمن انعکاس مسایل و مشکلات مردم ، فعالیت و اقدامات دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف را به درستی به اطلاع مردم برساند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار