نیروی انتظامی، دستگاههای نظامی و امنیتی، بحث پیشگیری و پیش بینی را جدی بگیرند
کد خبر: ۳۰۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 06 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان،  فرماندار شادگان گفت: نیروی انتظامی، دستگاههای نظامی و امنیتی، بحث پیشگیری و پیش بینی را جدی بگیرند.

فرماندار شادگان با درود به روان پاک امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و آرزوی سلامتی و تندرستی برای  مقام معظم رهبری، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تشریح نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: در راستای تامین امنیت داخلی و خارجی در جامعه اسلامی از همه دستگاه های امنیتی و انتظامی ، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه پاسداران، بسیجیان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و همه عزیزانی که در این راستا شبانه روز در حال تلاش و کوشش هستند، تقدیر و تشکر می کنم .

بهروز فرج اللهی به نقش مهم نیروی انتظامی در تأمین نظم و نهادینه کردن امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: استقرار امنیت در جامعه و احساس امنیت روانی زمانی حاصل می شود که شهروندان نیز به بهترین شکل ممکن برای پایداری امنیت در جامعه مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان شادگان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی، دستگاههای نظامی و امنیتی، بحث پیشگیری و پیش بینی را جدی بگیرند، تصریح کرد: در خصوص پیشگیری و پیش بینی اگر بتوانیم به درستی حوادث احتمالی آینده را ترسیم و پیش بینی کنیم با حداقل هزینه ها از بحران ها و حوادث  احتمالی در جامعه می توان جلوگیری می کرد.

وی همچنین به حلقه های مختلف پیش بینی و پیشگیری اشاره کرد و افزود: با هدف گذاری، تعیین نیازمندیهای اطلاعاتی، دریافت و تجزیه و تحلیل وضع موجود و بررسی احتمالات پیش رو با تصمیم گیری، هدایت و نظارت با آمادگی کامل در حد بسیار مطلوب برای انجام ماموریت ها داشته باشد.

فرج اللهی با اشاره به اینکه ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان و ایجاد نظم و انضباط در جامعه از بارزترین وظایف نیروی انتظامی است، عنوان کرد: تلاش های ارزشمند نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت شهروندان بسیار با اهمیت است.


منبع: مهر
برچسب ها: شادگان ، فرماندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار