همه مساجد، حسینیه ها و هیاتهای مذهبی غرب اهواز، مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند
کد خبر: ۳۰۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 08 October 2016

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان- امام حسین(ع)-کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز ، طبق خط سیر اعلام شده از کلیه مساجد ، حسینیه ها و هیاتهای مذهبی ، بازدید بهداشتی به عمل آوردند

مهندس مهرداد شریفی -رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر، گفت : در حال حاضر بیش از 200 مکان مذهبی در غرب اهواز وجود دارد که بصورت روزانه  ، توسط  کارشناسان  بهداشت محیط در دو نوبت صبح و عصر  بازدید می شود .  

وی افزود : رعایت موازین بهداشتی در مراسم سوگواری جهت تامین سلامت مردم بسیار مهم و ضروری است و در طول  بازدید های بهداشتی ، به بانیان مراسم در این مورد آموزش داده می شود تا ملزم به رعایت آن گردند .شریفی، دارا بودن کارت تندرستی - استفاده از ظروف مناسب برای توزیع غذا ، شربت و چای - نظافت و گندزدایی سرویسهای بهداشتی - رعایت اصول بهداشت فردی و ابزار کار - پخت کامل غذا و استفاده از مواد اولیه مورد تایید مقامات بهداشتی و دامپزشکی-  جلوگیری از مصرف فرآورده های دامی بدون مهر دامپزشکی و... را جمله موارد مهم در تامین سلامت سوگواران دانست.

 رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ، همچنین آمادگی این مرکز را جهت آموزش و توزیع مواد گندزدای بهداشتی در مکانهای مذهبی، حسینیه ها و مساجد اعلام و اظهار امیدواری کرد:  با رعایت مسایل بهداشتی، عزاداران حسینی بتوانند در سلامت کامل،از فیض سوگواری بهره مند گردند.

وی از شهروندان خواست : درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن 3914220 داخلی 111-112-113   و یا سامانه 190تماس حاصل فرمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار