رئیس اداره نظارت بر اماکن ورزشی سازمان آب و برق خوزستان از صعود گروه کوهنوردی آقایان این سازمان به قله 3584 متری الوند شهرستان همدان خبر داد
کد خبر: ۳۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 09 October 2016
"حمیدرضا وطن خواه" با اشاره به اینکه تعداد 35 نفر از همکاران در این صعود حضور داشتند، افزود: حرکت گروه از منطقه گردشگری گنجنامه شروع و پس از سه ساعت کوه‌پیمایی به پناهگاه دشت میشان رسیدیم.

وی عنوان کرد: پس از 20 دقیقه استراحت و صرف صبحانه به سمت قله حرکت کردیم و ساعت 13 به همراه 23 نفر از اعضای گروه به قله رسیدیم.

رئیس اداره نظارت بر اماکن ورزشی سازمان آب و برق خوزستان اضافه کرد: پس از نیم ساعت توقف روی قله حرکت را به سمت پناهگاه دشت میشان شروع و ساعت 15 به پناهگاه رسیدیم و از آنجا حرکت به سمت گنجنامه را پیش گرفتیم.

وطن خواه ادامه داد: شامگاه پنج شنبه 15 مهرماه به ‌سلامت کامل به محل اسکان در مهمانسرای آب منطقه ای همدان رسیدیم و صبح روز بعد، شهر همدان را به مقصد اهواز ترک کردیم.

قله الوند، بلندترین قله کوهستان الوند است و 3584 متر ارتفاع دارد. در خصوص وجه ‌تسمیه این نام گویند شخصی در آن کوه مدفون است که نام او «اروند» بوده و کوه نیز به همین نام نامگذاری شده و بعدها به «الوند» تغییر یافته است.

در این صعود، "کیوان کلاه کج" به عنوان سرپرست برنامه، "مهدی فضل علی" به عنوان جلودار گروه، "بابک چمن گل" به عنوان عقب دار گروه و "حمیدرضا وطن خواه" به عنوان راهنمای صعود، هدایت گروه کوهنوردی سازمان آب و برق خوزستان را بر عهده داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار