سردار اسحاقی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم برای روزهای باقیمانده سال که بتوانیم هر چه بهتر به انجام وظیفه بپردازیم
کد خبر: ۳۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 09 October 2016
هم زمان با فرا رسیدن نیروی انتظامی عصر امروز سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید استان، سرهنگ صفری فرمانده نیروی انتظامی اهواز و حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستانها بهمراه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اهواز با حضور در گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش نسبت به مقام شامخ شهدا ضمن قرائت فاتحه ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام (ره) تاکید کردند.

سردار اسحاقی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم برای روزهای باقیمانده سال که بتوانیم هر چه بهتر به انجام وظیفه بپردازیم.

وی گفت: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینی ها و رشادت ها از خود به نمایش گذاشتند.

سردار اسحاقی ضمن بازدید از سایت اداری سازمان آرامستانهای اهواز اظهار نمود: شهروندانی که به این سازمان مراجعه می کنند به دلیل ازدست دادن عزیز خود در وضعیت روحی و روانی خوبی قرار ندارند و به همین دلیل تاب و تحمل بوروکراسی اداری را ندارند.

 نقطه تمایز این سازمان با دیگر نهادهای اداری در همین نکته نهفته است که بحمدلله با خدمات مطلوب پرسنل این سازمان ارباب رجوع غمی جز غم فقدان عزیز خود را ندارند و به خوبی کارهای مربوط به صدور مجوز دفن و تدفین و تغسیل اموات در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: خوشبختانه بستر خوبی در حوزه تغییرات سخت افزاری در این سازمان اتفاق افتاده است.

همچنین وی از حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز در راستای رضایتمندی و خشنودی کارکنان و شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

سردار اسحاقی ساماندهی و بهسازی مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش تقدیر کرد و گفت: سردار علی هاشمی از شهدای شاخص و تأثیرگذار هشت سال دفاع مقدس بود و باید حماسه‌ها و رشادت‌ها و سجایای اخلاقی این شهید والامقام بیش از پیش برای جوانان این مرز و بوم تبیین و تشریح شود.

اسحاقی گفت: با یاری خداوند کارهای اساسی و زیربنایی خوب و قابل تقدیری در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز صورت گرفته و یکی از دلایل رضایت مردم و شهروندان از این سازمان همین توجه به کارهای زیربنایی است.

وی در بازدید از پروژه های بازسازی سایت سازمان، قطعات نورانی شهدا و سایت اداری سازمان بازدید کرد و در نشستی که با معاونین و مدیران سازمان  آرامستان های شهرداری اهواز داشت تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اهواز مقدس است و کار و فعالیت و خدمت در آن نیز ذخیره آخرت است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز نیز حضور در این سازمان به ویژه مزار مطهر شهدا را برای خودش افتخار دانست و گفت: در گلزار شهدا اهواز ارزشها حاکم است و آنجا که ارزش های معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و قدم گذاشتن در آن سعادتی است که نصیب من، همکارانم و شما عزیزان که در اینجا خدمت می کنید شده است که باید قدردان آن باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار