مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از آمادگی کامل مجموعه فنی و عملیاتی به منظور جهش و عبور از تولید 3 ميليون بشکه نفت خام در روز در این شرکت خبر داد
کد خبر: ۳۰۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 09 October 2016
مهندس بیژن عالی پور در روز شنبه در مراسم معارفه مديرعامل جديد اين شركت اظهار داشت: هم اکنون تولید در این شرکت نزدیک به 3 میلیون بشکه در روز است و با انجام اقدامات اصلاحی فنی در چاه ها و خطوط لوله و همچنین آمادگی کامل و همت مجموعه مدیریتی و عملیاتی این شرکت و شرکت های تابعه تولید را به فراتر از آن خواهیم رسانید .

عالي پور، به اقدامات تعمیراتی این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 22000 مورد اقدامات مهندسی درون چاهی و 300 مورد تعمیرات اساسی توربین و کمپرسور با مجاهدت و همت همکاران بخش های عملیات و فنی در مجموعه مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: در 22 ماه گذشته بیش از 4300 مورد تعمیرات اساسی تجهیزات انجام شد که این حجم بزرگ از عملیات با چیزی جز همت بلند و از خودگذشتگی پرسنل برای اعتلای نام صنعت نفت و کشور اسلامی مان محقق نمی شود .

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مهندس ابراهیم پیرامون، مهندس قباد ناصری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی گردید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار