فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان خبر داد:
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در ابتدای سال تشکیل 2 هزار و 500 گروه طلایه‌داران (تذکر لسانی) یکی از موضوعات مهمی است که دنبال کردیم، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد این گروه‌ها 190 گروه است که در نظر داریم تا پایان سال این تعداد را به میزان موردنظر خود برسانیم.
کد خبر: ۳۰۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 09 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که در طول این جلسات دنبال می‌شود، بومی‌سازی مسئله امر به معروف است.

سردار حسن شاهوار‌پور ظهر امروز در همایش منطقه‌ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در محل تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر برگزار شد با بیان اینکه در همه ادارات ضرورت تشکیل ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در 27 شهرستان ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر فعال است و در حال دنبال کردن اقدامات موردنظر هستند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها دنبال آن هستند، آسیب‌شناسی ملزوماتی است که در بحث امر به معروف بسیار بر روی آنها تاکید می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به تشکیل 81 جلسه امر به معروف در سراسر استان یادآور شد: یکی از موضوعاتی که در طول این جلسات دنبال می‌شود، بومی‌سازی مسئله امربه معروف است.

شاهوار‌پور گفت: تا کنون در بحث اخلاق برای مدیران 35 جلسه گرفته شده که نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگاه‌های آموزشی توضیح داد: این کار‌گاه‌ها برای گروه‌های تذکر لسانی و گرو‌هایی که به نوعی برای جامعه همیار هستند و برای رفع ابهامات و اشکالات جامعه کمک می‌کنند.

شاهوار‌پور با اشاره به برنامه‌هایی که با هدف آسیب‌شناسی در حوزه فرقه گرایی، شبکه‌های ماهواره‌ای تاکید کرد: در قالب این برنامه در صدد توسعه معروفات و برخورد با منکرات هستیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال تشکیل 2 هزار و 500 گروه طلایه‌داران (تذکر لسانی) یکی از موضوعات مهمی است که دنبال کردیم، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد این گروه‌ها 190 گروه است که در نظر داریم تا پایان سال این تعداد را به میزان موردنظر خود برسانیم.

شاهوار‌پور توضیح داد: زمان و مکان گرو‌ه‌های طلایهداران باید مشخص شود و طبق قوانین کارت ضابطه از قوه قضائیه داشته باشند.

وی از مدیران کل و فرمانداران در خواست کرد که از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر حمایت و زمان و مکان ستاد‌ها در شهرستان‌ها را مشخص کنند.

این مقم مسؤول با بیان اینکه وظیفه ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در کل استان نظارتی است، متذکر شد: ستاد‌ها وظیفه دارند در حوزه اجرایی خود اقدامات مورد انتظار را به نحوه احسن انجام دهند.

شاهوار‌پور افزود: اگر موضوعی یا گزارشی در حوزه ستاد امر به معروف وجود دارد که نیاز به پیگیری داشته باشد، پیگیری و اگر نیاز به پرونده‌سازی دارد، اقدام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار