33 هزار خانوار اهوازی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی نام نویسی کرده اند
کد خبر: ۳۰۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 10 October 2016
معاون فرماندار اهواز با بیان اینکه تاکنون حدود 33 هزار خانوار اهوازی به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن1395 نام نویسی کرده اند از عموم شهروندان خواست در مهلت باقیمانده تا 24 مهر به صورت اینترنتی در این سرشماری نام نویسی کنند.33 هزار خانوار اهوازی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت نام کردند

عبدالحمید فخاری مقدم گفت :  نام نویسی  اینترنتی با صرف اندکی وقت به راحتی قابل انجام است و به همین علت  توصیه ما به شهروندان این است که  نام نویسی  اینترنتی را جدی بگیرند و با توجه به فراهم بودن فضای مناسب، در فرصت باقیمانده به صورت اینترنتی  نام نویسی  خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه 350 نفر به عنوان مامور سرشماری در اهواز فعالیت می کنند افزود: ستاد سرشماری در فرمانداری اهواز تشکیل شده و سه جلسه کلاس آموزشی نیز برای ماموران سرشماری برگزار شده است.

 معاون فرماندار اهواز اضافه کرد:  قرار است چهار ستاد در اهواز در منطقه سپیدار، مرکز علمی جهاد کشاورزی در جاده گلستان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای در خیابان 9 شرقی کیانپارس و در کمپلو مستقر شوند.
به گفته وی  این ستادها محل تجمع نیروهای اجرایی سرشماری است و اطلاعات خود را در این مکان ها وارد سامانه می کنند.

سرشماریاینترنتی تا 24مهرماه جاری در کشور ادامه می یابد و چنانچه 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور از سوم مهر آغاز شد که مرحله نخست آن به صورت نام نویسی  اینترنتی تا 24 مهر ادامه دارد.

براساس برنامه ریزی از 25 مهر به مدت یک ماه ماه سرشماری به روش حضوری با تبلت انجام می شود.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند.

یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری عمومی نفوس ومسکن به صورت غیرحضوری(اینترنتی) شرکت کنند با انجام قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند.تاکنون 2 مرحله قرعه کشی بین خانوارهای  نام نویسی شده در سرشماری اینترنتی انجام شده است.

پیش بینی شده است نتایج اولیه سرشماری، امسال یکم تا پانزدهم دی ماه امسال و نتایج تفصیلی آن مردادماه 1396 منتشر می شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار