تابناک: محمد گوهریان به عنوان دبیر اتاق اصفهان منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رییس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه تودیع و معارفه دبیر اتاق از تدوین برنامه چهار ساله اتاق اصفهان تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: در این برنامه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت اتاق به همراه سیاست‌های اجرایی ارایه و در اختیار اعضای اتاق قرار می‌گیرد.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به اینکه اتاق به عنوان مشاوره سه قوه می‌تواند دیدگاه و نظرات کارشناسی را به مسوولان ارایه کند، اظهار کرد: اتاق در دوره هشتم تلاش می‌کند از دیدگاه همه اعضا برای پیشبرد اهداف استفاده کند.

سهل آبادی تصریح کرد: برنامه پیشنهادی پس از دریافت نظرات و پیشنهادات اعضا و تکمیل آن محور فعالیت اتاق برای چهار ساله آینده قرار می گیرد.

وی افزود: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی یکی از زمینه های همکاری سه قوه در رفع مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت سید اسماعیل محمودی، دبیر پیشین اتاق گفت: آقای گوهریان از مدیران خوشنام و خوش فکر استان می باشند که امید است در مسولیت جدید بتوانند منشا تحول و نوآوری در ارایه خدمات به اعضا باشند.

هم‌چنین محمد گوهریان، دبیر جدید اتاق اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان از پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری بهره‌مند است، گفت: با وجود این پتانسیل، مسایل و مشکلات اقتصادی بسیاری در استان وجود دارد که همکاری همه بخش‌ها برای رفع آن نیاز است .

وی دوره هفتم اتاق را دوره تثبیت نام نهاد و افزود: دوره هشتم دوره جهدیدن اتاق به سمت اهداف بزرگ است و هدف هیئت نمایندگان ایجاد اتفاق مبارک برای فعالان اقتصادی و اقتصاد استان است .

گوهریان خاطر نشان کرد:زمانی که برای یک فرصت شغلی در شهر اصفهان 600 نفر با مدرک فوق دیپلم تا دانشجوی دکترا ثبت نام می‌کند، نشان از وضعیت نامناسبی برای اقتصاد استان است.

گوهریان با اشاره به تدوین برنامه چهارساله اتاق گفت: این برنامه جامع به مدت یک هفته در اختیار اعضای اتاق جهت بررسی و ارایه پیشنهاد قرار می‌گیرد و از ابتدای خرداد ماه اجرای آن آغاز می‌شود.

وی گفت: تلاش می کنیم که این دوره اتاق متمایز و متفاوت باشد و از همه اعضای اتاق برای مشارکت در فعالیت‌ها دعوت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار