مداح اهل بيت(ع) در پايان گفت: در اين ايام بايد خيلي مسائل را رعايت كرد و غفلت ننمود زيرا عزا، عزاي امام حسين(ع) است و بايد عزاداري ها در شان اهل بيت(ع) باشد
کد خبر: ۳۰۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 10 October 2016
حاج صادق آهنگران مداح اهل بيت(ع) و يادگار هشت سال دفاع مقدس با حضور در مراسم سوگواري شبهاي بين الحرمين، اين مراسم را نسبت به مراسمات ديگر اثرگذارتر دانست و گفت: ما در كشور مراسمات بسيار زيادي داريم ولي اين مجلس در اين مقطع و با اين جمعيت و استقبال اصلا باور كردني نيست و من احساس مي كنم دست امام زمان (عج) و امام حسين (ع) در كار است كه جمعيت به اين شكل حضور مي يابند.

وي در خصوص تاثير اين مراسم بر جذب جوانان گفت: معمولا در مراسم هاي حسينيه ها و هيئت ها قشر خاصي حضور پيدا مي كنند اما اينجا ويژگي اش اين است كه اقشار مختلف مردم و جوانان در مراسم شركت كرده و همپاي مداح و ذاكر اهل بيت هستند و ارتباط خوبي برقرار مي كنند و از محتواي خوب مراسم بهره مي برند. كسي كه در مراسم امام حسين(ع) رشد مي كند و بزرگ مي شود، نه كمونيست مي شود، نه ليبرال و نه چيز ديگري بلكه خالص خالص حزب اللهي مي شود.

حاج صادق آهنگران در ارتباط با ورود شهرداري به برنامه هاي مذهبي ضمن ابراز گلايه خود نسبت به عدم برگزاري مراسم شبهاي بين الحرمين در سال گذشته گفت: سال گذشته خيلي پي گيري كرديم ولي متاسفانه نمي دانم به چه علت چنين مجلس پر بركتي برگزار نشد ولي امسال به همت مشتاقان و دلسوزان فرهنگ عاشورا دوباره اين مراسم رونق گرفت و از اين بابت از شهرداري باید تقدير نمود.

وي افزود: اميدوارم در شهرداری عهدي ببندند كه به هر شكلي هست اين مراسم هر ساله برگزار شود. هر چند هزينه هايي در بردارد ولي يكي از بهترين سازندگي ها براي جوانان ما مجلس امام حسين(ع) است زيرا فرهنگ عاشورايي در وجودشان تزريق مي شود و سر از سوريه و مدافعان حرم در مي آورند و انسانهايي مبارز و با فرهنگ امام حسين(ع) مي شوند.

اين مداح اهل بيت(ع) در پايان گفت: در اين ايام بايد خيلي مسائل را رعايت كرد و غفلت ننمود زيرا عزا، عزاي امام حسين(ع) است و بايد عزاداري ها در شان اهل بيت(ع) باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار