رئیس دپارتمان امور ایران در شرکت شل گفت: ما معتقدیم که می توانیم با شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پروژه های مشترکی در صنعت پتروشیمی داشته باشیم
کد خبر: ۳۰۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 10 October 2016
مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و هانس نای کمپ، رئیس دپارتمان امور ایران در شرکت شل، (یکشنبه، ١٨ مهرماه) با حضور امیر حسین زمانی نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران و فندر، معاون سفیر انگلیس در ایران تفاهم‌نامه اولیه ای برای همکاری در صنعت پتروشیمی امضا کردند.

برپایه این گزارش، هر دو طرف در سخنان خود پیش از امضای این تفاهم نامه بر اشتغال زایی در ایران پس از اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری شل در صنعت پترشیمی تاکید کردند. 

«نایکمپ» پیش از امضای این تفاهم نامه، آن را نتیجه ماه ها مذاکره میان دو شرکت خواند و گفت: ما معتقدیم که می توانیم با شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پروژه های مشترکی در صنعت پتروشیمی داشته باشیم.

رئیس دپارتمان امور ایران در شرکت شل افزود: این سند به ما چارچوبی برای بحث های بیشتر با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران می دهد.

همچنین مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی نیز در این آئین اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برنامه های منسجمی برای افزایش تولیدات پتروشیمی دارد و انتظار دارد که تا سال ٢٠٢٥ کل تولید از ٦٠ میلیون تن کنونی به ١٦٠ میلیون تن در سال برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار