تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در سومین بازی خود در جام باشگاه های آسیا صبح سه شنبه مقابل الریان قطر به میدان رفت و موفق شد حریف خود را 89 بر 46 از پیش رو بردارد
کد خبر: ۳۱۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 11 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در سومین بازی خود در جام باشگاه های آسیا صبح سه شنبه مقابل الریان قطر به میدان رفت و موفق شد حریف خود را 89 بر 46 از پیش رو بردارد.

تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 8 از سد نماینده قطر گذشت و در کوارتر دوم به نتیجه 19 بر 17 دست یافت و با نتیجه 44 بر 25 نیمه نخست این دیدار را به پایان برد.

کوارتر سوم و چهارم این دیدار نیز به ترتیب با نتیجه 27 بر 10 و 18 بر 11 به نفع پتروشیمی بندر امام تمام شد تا نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا در سومین دیدار خود نیز پیروز میدان باشد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا با حضور 10 تیم از 17 مهر در شهر شن ژن چین آغاز شده است، رقابت های مرحله گروهی این مسابقات روز چهارشنبه (21 مهر) پایان می یابد.

در این رقابت ها 10 تیم در قالب دو گروه در مرحله گروهی به مصاف هم می روند.تیم پتروشیمی بندر امام در گروه نخست با تیم های الریاضی لبنان، الریان قطر، پائیان چین تایپه و ONGC هند رقابت می کند.

تیم پتروشیمی بندر امام که در سه دیدار گذشته خود با قدرت برابر حریفانش به پیروزی رسیده است فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود

منبع: ايرنا
برچسب ها: بسکتبال ، قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار