مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال جام باشگاههای آسیا
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دریک مسابقه تماشایی الشرطه عراق را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا شد
کد خبر: ۳۱۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 14 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دریک مسابقه تماشایی الشرطه عراق را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا شد.
این تیم بعد از دومی در گروه A این مسابقات حریف الشرطه عراق ،تیم سوم جدول رده بندی در مرحله یک چهارم نهایی پیکارها شد.عراقی ها با پنج امتیاز پشت سرهم در آغاز بازی به ایران نشان دادند که بازی سختی پیش  رو دارند،اما بعد از ان جیمز وایت صاحب پرتاب پنالتی شد و هر دوی آن را به ثمر رساند.دقایقی ایران عقب افتاد ولی بعد از آن پرتابهای سه امتیازی بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان پتروشیمی بندرامام را 18- 16 پیش انداخت.بعد از آن هم پاسکاریهای خوب پترویی ها محمد حسن زاده را صاحب توپ کرد و او هم پشت سرهم امتیازآوری کرد و در نهایت این کوارتر 25- 22 برای جنوبی ها به پایان رسید.

در کوارتر دوم پتروشیمی شروع خوبی داشت و با بستن دفاعی محکم جلوی حملات عراقی ها را گرفتند اما در این میان هر از گاهی هم تیم حریف صاحب پرتابهای سه امتیازی هم شد تا اختلاف 4 امتیاز36- 32 شود و مهران شاهین طبع مجبور به گرفتن تایم شود. هر چند تغییراتی هم در ترکیب صورت گرفت اما پتروشیمی نیمه اول را 40- 37 واگذار کرد.

نیمه دوم هم با تعویض مهران شاهین طبع و آمدن مهراد آتشی به میدان دو پرتاب سه امتیازی او باعث شد تا ابتدا مساوی و سپس پتروشیمی  پیش بیافتد،بعد از آنهم زیرحلقه های روزبه ارغوان تبدیل به پوئن شد و 51- 45 پیشی گرفتند.البته این کوارتر همچنان به نفع جنوبی ها پیش رفت و 64- 51 برای نماینده کشورمان رقم خورد.کوارتر چهارم هم با دفاع مطلق و پرتابهای سه امتیازی مهراد آتشی ،نفوذهای جرالد و ریباندهای بی نقص روزبه ارغوان و اوشین ساهاکیان ،ضد حملات وپاسهای بی نقص بازیکنان اختلاف را 80- 55 کرد. هر چند عراقی ها هم توسط هاسکین امتیازهایی را هم کسب کردند ولی این پتروشیمی بندرامام بود که 88- 67 به برد رسید و به نیمه نهایی رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار