بازرسان بهداشتی بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید و نسبت به ارائه آموزش های لازم اقدام می کنند
کد خبر: ۳۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 17 October 2016
مهندس مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از صدور اخطاریه جهت 550 واحد صنفی متخلف مواد غذایی در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در 6 ماهه اول سال 95، 150 مورد از کل 550 واحد مذکور به مراجع قضایی معرفی و از این تعداد، 35 مرکز تهیه و توزیع  مواد غذایی با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمپ گردید.

 

شریفی تصریح کرد: بازرسان بهداشتی بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید و نسبت به ارائه آموزش های لازم اقدام می کنند.

 

وی تاکید کرد: معرفی به مراجع قضایی  بعد از تذکرات شفاهی و کتبی به متصدیان است چراکه هیچگونه اهمال، قصور و تخلف را در امور مرتبط با سلامت شهروندان، نمی توان مورد چشم پوشی قرار داد!

 

رئیس مرکز بهداشت غرب اهوازدر ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیشترین تخلف در امور بهداشتی، مربوط به کارگاه های قنادی، مراکز تهیه و عرضه فست فود و آشپز خانه ها است  که به نوعی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس به حساب می آیند و بازرسان بهداشت محیط با بازرسی های منظم و نمونه برداری متعدد از مواد غذایی، آن واحدها را مورد پایش قرار می دهند.

 

 وی به اغذیه فروشان توصیه کرد:  ضمن رعایت بهداشت فردی، ابزار و محیط کار از سلامت مواد غذایی تولید شده اطمینان حاصل کنند و با اهمیت دادن به بالاترین سرمایه انسانی یعنی سلامت شهروندان، مشتری مداری را، سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

شریفی از مردم نیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در امور بهداشتی، موارد را با شماره تلفن 3914220 و یا سامانه 190  در میان بگذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار