بازرسان این اداره کل به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی، در حوزه آزمون نازل های سوخت در شهریورماه امسال با همکاری شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی، 440 دستگاه نازل جایگاه سوخت را براساس پیمانه ها و ظرف های استاندارد مورد آزمون صحت عملکرد قرار داده است
کد خبر: ۳۱۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 17 October 2016
رئیس اداره اندازه شناسی، اوزان  و مقیاسهای اداره کل استاندارد استان خوزستان گفت: بازرسان این اداره کل به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی، در حوزه آزمون نازل های سوخت در شهریورماه امسال با همکاری شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی، 440 دستگاه نازل جایگاه سوخت را براساس پیمانه ها و ظرف های استاندارد مورد آزمون صحت عملکرد قرار داده است.

داریوش احمدزاده افزود: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی در حوزه آزمون دوره ای باسکول های جاده ای، این اداره کل با همکاری آزمایشگاه همکار مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران، آزمون صحت عملکرد 73 باسکول ثابت همکف را در سطح استان انجام داده است .

وی گفت: همچنین در حوزه آزمون دوره ای اوزان سبک  طی بازدید و بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی و خدماتی در راستای اطمینان از صحت عملکرد وسایل سنجش و جلوگیری از کم فروشی 1530 مورد از وسایل سنجش آزمون شده است.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای استانداردسازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها از 30 مرکز تولید و عرضه، نمونه برداری تصادفی به عمل آورده و در جهت بهبود سطح کیفیت مصنوعات فلزات گرانبها و جلوگیری از  تولید و عرضه این مصنوعات از فعالیت دو واحد تولیدی تا دریافت نشان استاندارد ممانعت به عمل آورده اند.

احمد زاده در انتها گفت: طی بازدید مشترک اداره کل استاندارد خوزستان و اداره صنعت و معدن خوزستان از عرضه کنندگان مصنوعات طلا  380/172 گرم طلای فاقد کد استاندارد توقیف و از عرضه آن جلوگیری به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار