تابلو های آموزش عملی نماز و آموزش اصول ایمنی وپیشگیری از حوادث به همت مدیریت آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در مدارس ابتدایی و متوسطه اول نصب می شود
کد خبر: ۳۱۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 17 October 2016
امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز با اعلام خبر آغاز نصب تابلوهای آموزشی در مدارس گفت: با توجه به اهمیت آموزش نماز به دانش آموزان و بخصوص افرادی که به سن تکلیف رسیده اند به همت مدیریت آموزش شهروندی این معاونت، تابلوهای آموزشی حاوی آموزش عملی نماز تهیه شده است. 

در این تابلوها با کمک گرفتن از تصاویر و متن، نحوه اقامه صحیح نماز به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آموزش داده شده است . این تابلوها که 800 عدد می باشند علاوه بر مدارس طرح شهردارخانواده و شهردار مدرسه، در سایر مدارس ابتدایی و متوسطه اول نیز توزیع می شوند.

وی در ادامه افزود: همچنین علاوه بر تابلوهای آموزش عملی نماز ، 800 عدد تابلوی آموزش اصول ایمنی و پیگیری حوادث نیز به منظور آموزش به کودکان و نوجوانان تهیه شده و در مدارس ابتدایی و متوسطه اول نصب می شوند.

معاون شهردار اهواز در پایان گفت: توزیع این تابلوهای آموزشی از امروز یکشنبه 25 مهر ماه آغاز شده و مدارس «ایران»و «مریم» اولین مدارسی هستند که این طرح در آنها به اجرا در آمده است .
شایان ذکر است ، طی روزهای آینده این تابلوها در سایر مدارس نیز توزیع می گردند.

منبع: تابناک
برچسب ها: امیر آهن جان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار