خوشبختانه با تأسیس منطقه آزاد اروند ایده‌ها در این منطقه مضاعف شده و نگاه‌های مثبت افزایش مناسبی را شاهد بوده است
کد خبر: ۳۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 18 October 2016
حسین نوش‌آبادی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: هرچقدر تلاش‌ها در مناطق آزاد بیشتر شود امیدها برای کار بیشتر و زندگی در چنین مناطقی افزایش می‌یابد.

معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه با تأسیس منطقه آزاد اروند ایده‌ها در این منطقه مضاعف شده و نگاه‌های مثبت افزایش مناسبی را شاهد بوده است.

وی بیان کرد: فلسفه تأسیس مناطق آزاد رونق کسب‌وکار، رونق اقتصادی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و در این مناطق،  تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و همچنین شرایطی ویژه برای کاهش این مشکلات و آسیب‌هایی که ممکن است به منطقه وارد شود، در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به صدور ۲ هزار مجوز رسانه در دولت تدبیر و امید به حمایت‌ها و اقدامات مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: این مناطق در هر گوشه‌ای از کشور نمونه‌ای از کار جهادی و انقلابی دولت هستند که برای به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش زیاد باعث افزایش امید و امنیت می‌شود، عنوان کرد: با احداث مناطق آزاد در کشور، امید‌ها به آینده برای پیشرفت، افزایش‌یافته است و این امر باعث پایین آمدن نرخ مهاجرت‌ها در مناطق آزادشده است.

معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: وی افزود: رونق کسب ‌و کار و ایجاد بستری مناسب در راستای توسعه اقتصادی با استفاده از  جذب منابع سرمایه و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ازجمله مزیت‌های مناطق آزاد است که همین امر، می تواند عاملی برای کاهش مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار