طی مراسمی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی اختیارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد اروند، به مدیرعامل این سازمان تفویض شد
کد خبر: ۳۱۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 18 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، طی مراسمی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی اختیارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد اروند، به مدیرعامل این سازمان  تفویض شد.

حسین نوش‌آبادی در این مراسم اظهار کرد: مشوق‌های ارائه‌شده از سوی منطقه آزاد اروند برای انجام سرمایه‌گذاری‌ها و صنوف مختلف اقتصادی و تجاری  فرصت و امیدی برای ماندگاری مردم آبادان و خرمشهر در این دو شهر است.

وی افزود: رونق کسب ‌و کار و ایجاد بستری مناسب در راستای توسعه اقتصادی با استفاده از  جذب منابع سرمایه و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ازجمله مزیت‌های مناطق آزاد است که همین امر، می تواند عاملی برای کاهش مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشد.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به تفویض اختیارات وزیر ارشاد به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در شهرستان های آبادان وخرمشهر، عنوان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی اختیارات خود را در منطقه آزاد اروندف به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تفویض کرد.

نوش‌آبادی گفت: مناطق آزاد در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند مصداقی از اقدام جهادی و انقلابی و بستری برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

در این مراسم حکم تفویض اختیار وزیر ارشاد به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توسط محمدمهدی احمدی، مدیر کل هماهنگی های امور ساتان های وزارت ارشات، قرائت شد و به اسماعیل زمانی تقدیم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار