در جشنواره تدریس الگوی یاد دهی- یادگیری؛
مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد: معلمان آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در جشنواره تدریس الگوی یاد دهی- یادگیری معلمین استثنایی کشور، موفق به کسب چهار عنوان برتر شدند
کد خبر: ۳۱۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 18 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد: معلمان آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در جشنواره تدریس الگوی یاد دهی- یادگیری معلمین استثنایی کشور، موفق به کسب چهار عنوان برتر شدند. 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علی ممبینی با اشاره به اینکه خوزستان در این جشنواره  به همراه استانهای همدان و گیلان حائز کسب بیشترین رتبه در کشور شد، بیان کرد: تیم درس پژوهی مدرسه باغچه بان از شهرستان بهبهان به رهبری گروه یار «کفایت حاجیان» در گروه دانش آموزان کم توان ذهنی مقام اول کشوری را کسب کرد . 

وی دیگر رتبه اول کشوری را در بخش فعالیت های انفرادی دانست و گفت: «فاطمه بیات» از مدرسه استثنایی سروش خرمهشر نیز ،در گروه ناشنوایان و از بین معلمین ناشنوای کشوردر فعالیت های یاد دهی- یادگیری در بخش انفرادی رتبه اول کشوری را به دست آورد. همچنین، مدرسه استثنایی اندیشه اندیمشک نیز در بخش تیمی و در فعالیت های درس پژوهی به رهبری «جواد پیشادست» حائز رتبه دو کشور شد و دبیرستان متوسطه حضرت فاطمه(س) ناحیه 3 اهواز نیز به رهبری «مونا محمدی» رتبه دوم دست پژوهی کشوری را در گروه دانش آموزان کم توان ذهنی به دست آورد.

ممبینی توضیح داد: جشنواره تدریس برتر الگوی یاد دهی- یادگیری هر ساله با بخشنامه سازمان استثنایی کشور در سطح مناطق ، استانها و وزارتخانه برگزار می شود و معلمان پایه ها و دروس مختلف در فعالیت های یاد دهی، یادگیری در بخش انفرادی و دست پژوهی در بخش تیمی ، با یکدیگر رقابت می کنند.

وی در خصوص فرآیند اجرای این جشنواره گفت: پس از مشخص شدن منتخبین در مدارس، با برگزاری جشنواره استانی ، منتخبان استانی برگزیده و برای رقابت در سطح کشوری به وزارتخانه معرفی می شوند.از استان خوزستان 14 منتخب در بخش تیمی و انفرادی برای رقابت جشنواره کشوری اعزام شدند که توانستند چهار مقام برتر را کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اظهار اینکه خوزستان در سال گذشته در این جشنواره دو مقام کشوری به دست آورده بود، گفت: آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف در دو سال اخیر توانست مسیر رو به پیشرفتی را طی کند و امید است با تلاش بیشتر همکاران آموزش استثنایی در خوزستان ،این رشد ادامه پیدا کند.

گفتنی است،  برگزیدگان کشوری جشنواره تدریس الگوی یاد دهی- یادگیری  در روز جهانی معلولین تجلیل می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار