با ثبت نام تعداد 318 هزار خانوار در استان خوزستان میزان مشارکت سرشماری اینترنتی به بیش از 22 درصد رسیده است
کد خبر: ۳۱۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 خوزستان    با دعوت مجدد از مردم برای مشارکت بیشتر در سرشماری اینترنتی یادآور شد: این آمار بطور مستقیم در برنامه ریزی های مختلف استان تاثیر گذار است؛ بنابراین ورود اطلاعات صحیح و جامع ضروری است تا بتوانیم در توسعه استان خوزستان محکم قدم برداریم  مشارکت 318هزارخانواری استان خوزستان در سرشمای اینترنتی .
 


امید حاجتی افزود:  بر اساس آخرین آمار دریافتی ستاد سرشماری استان خوزستان، شهرستان هویزه با 58، لالی 57  ، رامشیر 37، شوش  33 و خرمشهر با  33 درصد بترتیب رتبه های اول تا پنجم مشارکت در سرشماری به روش اینترنتی را در استان به خود اختصاص داده اند .


وی  گفت:  24 جایزه یک میلیون تومانی تاکنون به ثبت نام کنندگان خوزستانی در سرشماری اینترنتی تعلق گرفته است .


 مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 خوزستان افزود: در شش مرحله قرعه کشی انجام شده که در آنها تعداد هفت نفر از اهواز، سه نفر آبادان، سه نفر دزفول، دو نفر بندر ماهشهر، دو نفر شوش، دو نفر شوشتر و اندیکا، بهبهان، حمیدیه، شادگان و کارون هرکدام یک نفر برنده جایزه یک میلیون تومانی مرکز آمار ایران شده اند .


سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 از تاریخ سوم مهرماه آغاز شده و بنا بود تا 24 مهرماه به پایان برسد که در روزهای پایانی باتوجه به استقبال مردم شریف کشورمان تا 27  مهرماه تمدید شد، همچنین سرشماری حضوری از تاریخ 28 مهرماه به مدت یکماه انجام خواهد شد 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار