سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در راستای اشتغالزایی برای جوانان بیش از 300 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد نموده است
کد خبر: ۳۱۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 19 October 2016
سید خلف موسوی شهردار اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغالزایی برای جوانان، اظهار داشت: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در راستای اشتغالزایی برای جوانان بیش از 300 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد نموده است.

وی افزود: با برنامه ریزی مدون که از سوی شهرداری اهواز صورت گرفته است و با توجه به بستر سازی مناسب در جهت ایجاد مشاغل خودکفا که تحت نظارت مستقیم شهرداری اهواز می باشند و از سوی سازمان ها ارزیابی می شوند، توانسته ایم گام بلندی در راستای اشتغالزایی جوانان برداریم.

شهردار اهواز تصریح کرد: این سازمان با برگزاری مزایده های عمومی جهت واگذاری وسایل بازی در پارک های محله ای سطح کلانشهر اهواز به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تلاش نموده است تا این وسایل به افراد نیازمند و جویای کار با شرایط مناسب واگذار گردد.

سید خلف موسوی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از فضای سبز یکی از دغدغه های اصلی شهرداری اهواز می باشد عنوان کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز با اجرای پروژه کمربند سبز توانسته است بیش از 1200 هکتار از این پروژه را اجرا نماید این در حالیست که تعهد شهرداری در اجرای این پروژه 800 هکتار بود ولی تا کنون بیش از آنچه در تعهدش بوده صورت گرفته است.

ایشان با اشاره به پروژه های در حال اجرای این سازمان بیان کرد: پارک شهید بهنام محمدی، پارک زردشت, پارک نیرو، پارک کودک، پارک انتهای خیابان امام شرقی، احداث ایستگاه پمپاژ و احداث ایستگاه آب خام در مناطق 2،3،4 از پروژه های در حال اجرای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز می باشند.

سید خلف موسوی شهردار اهواز در پایان خاطر نشان کرد: سازمان پارکها و فضای سبز در راستای اهداف خود اقدام به کاشت 4 هزار اصله درخت های مثمر از قبیل شاه توت، کنار، سپستان، پرتقال، نارنج و خرما در مناطق مختلف اهواز نموده است که با این عملکرد سرانه فضای سبز اهواز با احتساب کمربند سبز 78/19 به ازای هر نفر ارتقا پیدا کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار