مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از غرق شدن دو نوجوان 13 و 18 ساله در رودخانه کارون خبر داد
کد خبر: ۳۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 19 October 2016
مقصود حق‌شناس ‌اظهار کرد: ساعت 23:23 در تماس با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز اعلام شد که دو نوجوان پسر در مسیر رودخانه کارون در منطقه معین‌زاده غرق شده‌اند. در پی این اعلام، نیروهای امداد و نجات از ایستگاه آتش‌نشانی کوی بهارستان که نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه بود، اعزام شدند و همچنین تیم امداد و نجات مرکزی نیز به محل اعزام شد.
 
وی ادامه داد: تیم‌های زمینی توسط نورافکن و پروژکتور اطراف محل و حاشیه را کنکاش کرده و تیم غواص نیز رودخانه را جستجو کردند ولی متاسفانه عملیات جستجو که تا ساعت 1:20 پس از نیمه شب ادامه داشت، ناموفق بود.
 
حق‌شناس افزود: ظاهرا دو برادر 13 و 18 ساله به دلیل شیب کنار رودخانه در آب غرق شده‌اند ولی تاکنون دلیل اصلی غرق شدن نامشخص است.
 
وی گفت: تیم غواص هنوز در حال جستجو برای یافتن این دو نوجوان در رودخانه کارون است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حادثه غرق شدن یک زن جوان که روز یکشنبه خود را از روی پل پنجم اهواز به رودخانه کارون انداخته بود نیز اظهار کرد: جسد این زن نیز هنوز پیدا نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار