طبق داده های هواشناسی طی 24 ساعت گذشته طوبت نسبی در آبادان، خرمشهر و ماهشهر 90 درصد، شادگان 85 درصد و اهواز 55 درصد گزارش شده است. رطوبت نسبی موجود سبب کاهش دید افقی در اکثر شهرهای استان گردید
کد خبر: ۳۱۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 19 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در گفتگو با تابناک گفت: امروز صبح رطوبت نسبی در آبادان و ماهشهر به بیش از 90 درصد رسید.
 
بهادری افزود: از روز گذشته به دلیل جریانات جنوبی حاکم بر استان شاهد افزایش رطوبت نسبی یا همان پدیده شرجی در اغلب شهرهای خوزستان هستیم. طبق داده های هواشناسی طی 24 ساعت گذشته طوبت نسبی در آبادان، خرمشهر و ماهشهر 90 درصد، شادگان 85 درصد و اهواز 55 درصد گزارش شده است. رطوبت نسبی موجود سبب کاهش دید افقی در اکثر شهرهای استان گردید.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود پدیده وارونگی هوا در فصل زمستان و با توجه به صنعتی بودن خوزستان، در فصول سرد سال در اوایل صبح در شهرهای صنعتی استان نظیر اهواز، آبادان و ماهشهر به دلیل انباشت ذرات ناشی از فعالیت های صنعتی شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان اذعان کرد:با توجه به پیش بینی های صورت گرفته براساس مدل های هواشناسی در روزهای آینده پدیده گرد و غبار در هیچ یک از نقاط استان نخواهیم داشت.

بهادری افزود: طی 24 ساعت گذشته آبادان و امیدیه و آغاجاری با 38 درجه و ایذه با 14 درجه به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند. همچنین در 24 ساعت گذشته حداقل و حداکثر دمای هوای اهواز بین 19 تا 37 درجه در نوسان بوده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار