سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس؛
مطمئن باشید فردا ورزشگاه غدیر اهواز پرسپولیس را ذوب خواهد کرد. اتحاد بین تماشگران بازی و تلاش و باور بازیکنان استقلال خوزستان سبب خواهد شد که روز سختی برای پرسپولیس رقم بخورد
کد خبر: ۳۱۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 19 October 2016
 به گزارش تابناک خوزستان، پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی بین دو تیم قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد . به عبارتی باید گفت بازی بین تیم ندارها و تیم داراهاست. تیم استقلالی که پس از قهرمانی در لیگ گذشته به فراموشی سپرده شد و تیم پرسپولیسی که با توجه به برخوردار بودن از همه امکانات و تجهیزات لازم  تمام کشور بسیج شدند که در این فصل به قهرمانی برسد.

پور موسوی افزود: استقلال خوزستان که در فصل قبل با شایستگی به قهرمانی رسید تنها به امید هوادارانی که در فصل قبل با اتحاد و همبستگی خود توانستند از این تیم حمایت نمایند تا این تیم کم هزینه به مقام قهرمانی برسد، فردا به میدان خواهد رفت.

وی تصریح کرد: تا به امروز فقط به عشق هوادارانمان پای تمام سختی ها ایستاده ایم و مبارزه می کنیم. هوادارانی که با حضورشان شور و هیجانی خاص به بازیکنان ما می دهند و مطمئن باشند که فردا ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شادی به لب های مردم بازگردد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار داریم. لازم به ذکر است هر تیمی که عنوان قهرمانی را کسب نمده فصل قبل دچار مشکلاتی شده و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. خدا رو شکر تا کنون تیم ما عملکرد خوبی داشته اما می توانستیم از این بهتر هم باشیم.  

پور موسوی اظهار کرد: آقای برانکو ایوانکوویچ از مربیان بزرگ دنیاست در چند سال اخیر هم که سرمربی تیم پرسپولیس است بازی های تیم را دیده و به خوبی آنالیز کرده ایم و انشالله که فردا بتوانیم از آن استفاده نماییم.

وی گفت: جا دارد از بعضی دوستان گله ای داشته باشم چرا که در ارتباطاتشان با ما یا بازیکنان تیم استقلال خوزستان مرتب اشاره می کردند که شما فردا با بهترین خط دفاع ایران بازی دارید در صورتی که باید گفت پرسپولیس فردا با بهترین خط حمله ایران بازی دارد. استقلال خوزستان جزء هجومی ترین تیم های کشور محسوب می شود. در دو سه هفته اخیر بچه ها به این باور رسیده اند که می توانند شگفتی ساز باشند. فردا همه تلاشمان را به کار خواهیم بست تا تماشاگران از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اذعان کرد: مطمئن باشید فردا ورزشگاه غدیر اهواز پرسپولیس را ذوب خواهد کرد. اتحاد بین تماشگران بازی و تلاش و باور بازیکنان استقلال خوزستان سبب خواهد شد که روز سختی برای پرسپولیس رقم بخورد.  

وی خاطرنشان کرد: ما نگران نیستیم که روبروی پرسپولیس بازی می کنیم بلکه نگران آن هستیم که به ما کم لطفی شده است امیدوارم فردا با تلاش بچه ها دوباره به جایگاهی که شایسته تیم ماست دست یابیم.

پورموسوی گفت: پرسپولیس نگران مهار خط حمله ما باشد.    

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار