مدير HSE شركت ملي نفت ايران از تأسيسات شركت بهره برداري نفت و گاز كارون در مجموعه صنعتي منصوري بازديد كرد
کد خبر: ۳۱۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 20 October 2016
سياوش درفشي و معاونین محترم مدیر کل HSE وزارت نفت در بخش محیط زیست و ایمنی به همراه رؤساي HSE شركت هاي فلات قاره، نفت مناطق مركزي، پايانه هاي نفتي، نفت خزر، مهندسي و توسعه نفت، مهندسي اكتشاف و ساير شركت هاي تابعه شركت ملي نفت سه شنبه 27 مهر از كارخانه نمكزدايي منصوري بازديد كرد . 

درفشي هدف از اين بازديد را بررسي ميزان اهتمام كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز كارون نسبت به رعايت اصول و مقرارت ايمني و مسايل زيست محيطي در فرآيند اجراي موفق طرح افزايش توليد نفت عنوان كرد . 

علي صفي خاني رئيس ايمني، بهداشت و محيط زيست شركت ملي مناطق نفخيزجنوب نيز در اين بازديد توجه به محیط زیست را از جمله شعارها و سیاست های اين شركت برشمرد و گفت: حفاظت از محیط زیست و مسئولیت داشتن در قبال نسل های آینده وظیفه همه کارکنان سازمان است و تنها HSE متولی اين امر نیست ، پس بنابراین همه می بایست در این راه در کنار HSE قرار گیرند .

در بخشي از اين بازديد ، مدير عمليات شركت بهره برداري نفت و گاز كارون با بيان اينكه اقدامات زيست محيطي در اين شركت در راستاي سياست هاي كلي وزارت نفت و شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب صورت مي گيرد ،   اظهار داشت : پروژه هاي متعددي در اين زمينه به اجرا در آمده كه هر كدام به سهم خود تأثير گذاري قابل توجهي در حفظ سرمايه هاي ملي ، ارزش افزوده و جلوگيري از آلاينده هاي زيست محيطي داشته است .

مهندس سيد محسن نقوي پور با اشاره به اينكه مجموعه اي از فعاليت هاي صنعت نفت از استخراج تا پالايش در شركت كارون انجام مي شود، افزود:  تولید نفت خام شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تا پایان امسال به یک میلیون و ٥٠ هزار بشکه در روز می رسد كه اين ميزان 25 درصد كل ميزان نفت توليدي شركت ملي نفت ايران است .

شركت بهره برداري نفت و گاز كارون بزرگترين شركت بهره بردار تابع مناطق نفتخيز جنوب است كه مسئوليت توليد روزانه بيش از يك ميليون بشكه نفت خام از ميادين اهواز، منصوري ،رامين و آبتيمور را به عهده دارد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار