اعتماد به نعیم در فولادخورستان
فولاد اگرچه دیر به سعداوی اعتماد کرده اما این مربی با ادامه این روند می‌تواند نام خود را به عنوان یک سرمربی جدید در فوتبال ایران سر زبان بیاندازد
کد خبر: ۳۱۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 20 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، تغییرات سعداوی در تیم فولاد جواب داده و او توانست تیمش را تا رتبه ششم بالا بکشد.اصلی ترین تغییرات فولاد نسبت به بازی های اول حضور ساسان انصاری و وحید طالب لو در ترکیب ابتدایی آنهاست.

تیم فولاد خوزستان بعد از فسخ قرارداد با اسکوچیچ به دنبال سرمربی بود که در نهایت بین گزینه هایی چون مرفاوی، کوروش موسوی و ... این نعیم سعداوی بود که به عنوان سرمربی تیم فولاد انتخاب شد. انتخابی که همان نظر هواداران فولاد بود.

فولاد بازیکنان سابقش چون عبدالله کرمی را به تیم بازگرداند و با اضافه شدن بوحمدان، بهرام رشید فرخی،سعی در حضور موفق در لیگ برتر داشت.

البته بازیکنانی چون مهدی بدرلو، محمدرضا خانزاده، ساسان انصاری، امید خالدی، علی سلیمی، امیرحسین فشنگچی، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی و .. از این تیم رفتند.

فولاد هفته های ابتدایی نتایج خوبی نگرفت و در بازی های خانگی برابر ذوب آهن و ماشین سازی باخت و در بیرون از خانه مقابل سیاه جامگان و پرسپولیس مساوی کرد تا به تعطیلات ابتدایی لیگ برسیم.

در این تعطیلات ساسان انصاری پس از اینکه با پرسپولیسی ها به مشکل برخورد به فولاد بازگشت و همچنین ایوب والی و سروش سعیدی به تناوب به تیم اضافه شده بودند تا تیم بومی سعداوی تکمیل بشود.آنها همچنین برای تقویت خط حمله نیز ارنست انفور را به خدمت گرفتند، بازیکنی که هنوز که هنوز است کارت بازی اش صادر نشده است.

در هفته پنجم فولاد برابر سایپا به تساوی 2-2 رسید و ساسان انصاری در همان بازی اول گل زد تا نشان دهد چه بازیکن مهمی را قرمزهای پایتخت به قرمزهای اهوازی هدیه داده اند، او با این بازی بهرام رشید فرخی را به نیمکت فرستاد، بازیکنی که در هفته های ابتدایی چیزی را از خود نشان نداد.

تغییر بعدی سعداوی درون دروازه فولاد بود، سعداوی طهماسبی را به نیمکت هدایت کرد و وحید طالب لو با تجربه را به دروازه فرستاد.
در بازی بعد فولاد برابر پدیده با تک گل انصاری به پیروزی رسید و البته طالب لو در اولین بازی کلین شیت کرد.

در بازی بعد برابر گسترش زخم خورده به تساوی بدون گل رسیدند و در ادامه در جام حذفی بازهم با تک گل ساسان انصاری تیم عقاب تبریز را شکست دادند.شاگردان سعداوی روز قبل برابر صبای قم قرار گرفتند و بازهم قصه تکرار شد، ساسان انصاری گل زد و طالب لو کلین شیت کرد تا فولاد سه امتیاز دیگر را به دست بیاورد و تا میانه جدول خود را بالا بکشد.

البته زوج ایوب والی و عبدالله کرمی در خط دفاع بسیار خوب و حساب شده بازی کردند، یوسف وکیا در سمت راست نمره قبولی گرفت. عبدالله زاده و بوحمدان در پست هافبک دفاعی به خوبی جای چاگو را پر کردند تا چاگو یک خط جلوتر بتواند بازی خوبش را انجام بدهد. شریفات و عبدالله ناصری نیز روز خوبی را گذراندند و با استفاده از تکنیک و سرعتشان خط دفاع صبا را آزار دادند.چاگو نیز در پست جدیدش عالی ظاهر شد و روی دو گل موثر بود تا فولاد با این سه امتیاز 10 امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند.

فولاد اگرچه دیر به سعداوی اعتماد کرده اما این مربی با ادامه این روند می‌تواند نام خود را به عنوان یک سرمربی جدید در فوتبال ایران سر زبان بیاندازد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار