استقلال نتوانست از گل برتری خود محافظت کند و در نهایت در نیمه دوم دو تیم به کار خود با تساوی خاتمه دادند تا سرخ‌ها با حفظ صدرنشینی به تهران بازگردند
کد خبر: ۳۱۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 20 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، استقلال نتوانست از گل برتری خود محافظت کند و در نهایت در نیمه دوم دو تیم به کار خود با تساوی خاتمه دادند تا سرخ‌ها با حفظ صدرنشینی به تهران بازگردند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که قهرمانی فصل گذشته را مقابل استقلال‌خوزستان واگذار کردنر، این‌بار برای جبران اتفاقات گذشته پا به ورزشگاه غدیر گذاشتند و شاگردان سیروس پورموسوی نیز که به دنبال توقف صدرنشینی پرسپولیس و انتقام شکست دور برگشت فصل گذشته بودند پرقدرت در زمین بازی حاضر شدند.

پرسپولیسی ها نیمه اول را دور از انتظار و پراشتباه به پایان رساندند و نتیجه اشتباهات پرشمار آنها دریافت یک گل از سوی رحیم زهیوی بود. آنها البته در نیمه دوم با تغییرات در ترکیب و سیستم بازی خود بار دیگر توانستند بر جریان بازی فائق آیند و کنترل آن را در دست گیرند. سرخپوشان یک پنالتی نیز از دست دادند تا برای رسیدن به گل محتاج به ضربه سر تماشایی و هنرمندانه فرشاد احمدزاده باشند. ضربه ای که آنها را به تساوی رساند.

استقلال خوزستان که قصد داشت با توجه به میزبانی در این دیدار حریف را با شکست بدرقه کند در نیمه اول توان زیادی به کار برد و با فشار بر روی حریف قصد داشت نتیجه را در همان نیمه اول رقم بزند که تنها یک بار و توسط زهیوی به خواسته خود رسیدند. آنها بارها در نیمه اول توسط دیگر مهاجمان خود صاحب موقعیت شدند و در نیمه دوم اما نتوانستند به دروازه این تیم نزدیک شوند و این پرسپولیس بود که با کنترل جریان بازی به خواسته خود دست یافت و با تک گل دقیقه 84 فرشاد احمدزاده به تساوی دست یافتند.

برانکو در این بازی برخلاف همیشه تعویض های جدیدی رو کرد و امید عالیشاه، احمد نوراللهی و رضاییان را صاحب فرصت کرد. با این تساوی پرسپولیس توانست به صدرنشینی خود در هفته نهم هم ادامه دهد و روند شکست ناپذیری هایش را ادامه دهد.

 


 


 



 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار