نفت آبادان ۳، ماشین سازی۰
نفت آبادان با نتیجه سه بر صفر توانست ماشین سازی را از پیش رو بردارد تا شاگردان رسول خطیبی به قعرنشینی خود ادامه دهند
کد خبر: ۳۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 21 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، نفت آبادان نیمه دوم را با ارائه بازی هجومی خود و اشتباهات غیرقابل تصور بازیکنان حریف توانست با ثبت 3 گل خاتمه دهد. شاگردان نادر دست نشان که در نیمه اول همپا با ماشین سازی فوتبال ناامید کننده ای را به نمایش گذاشته بودند در نیمه دوم متفاوت ظاهر شدند تا با استفاده از نقاط ضعف حریف به خواسته خود و کسب سه امتیاز با سه گل دست یابند.
 
 
در دقیقه 53 ضربه پنالتی نفتی ها را حسین بغلانی برخلاف حرکت مهدی اسلامی وارد دروازه ماشین سازی کرد تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

در دقیقه 75 شادکام توانست از اشتباه مدافع ماشین سازی سود ببرد و با توپ ربایی خود در کنار خط عرضی آن را پشت محوطه جریمه برای حکیم نصاری مهیا کند و این بازیکن با یک حرکت بدن و خارج کردن مدافع پیش روی خود با شوتی دیدنی دروازه ماشین سازی را برای بار دوم باز کرد.
در دقیقه 90،  در حالی که نفتی ها در دقایق پایانی به دنبال حفظ نتیجه بودند هدیه ویژه ای با اشتباه مهدی اسلامی و نصرتی پیش روی خود دیدند. در حالی که اسلامی برای زدن توپ پیش آمده بود، پاس رو به عقب و چشم بسته نصرتی به او، وارد دروازه این تیم شد تا حساب کار 3 بر صفر به سود زردپوشان شود.
 

در حالی که انتظار می رفت با توجه به عملکرد دو تیم در نیمه اول حاصلی جز نتیجه صفر بر صفر در انتظار دو تیم نباشد اما شاگردان نادر دست نشان با تغییر اهنگ تیمی خود در نیمه دوم و با استفاده از مزیت میزبانی شان توانستند حریف را مجبور به شکستی دیگر در کارنامه اش کنند. شاگردان رسول خطیبی در نیمه دوم به هیچ وجه نتوانستند فوتبال مورد توجه خود را به نمایش بگذارند و بر اساس آن مقهور تکنیک و مالکیت توپ حریف شوند. حکیم نصاری و شادکام به عنوان برترین بازیکنان هجومی نفت آبادان پرس روی خط دفاعی حریف را تا جایی ادامه دادند که حریف در نهایت با اشتباهات خود یک پنالتی و یک گل به خودی نیز تقدیم برزیلی های فوتبال ایران کند و حساب کار در پایان 3 بر 0 به کام نفت آبادان  شود و انها را به رتبه چهارم جدول برساند و ماشین سازی نیز در ادامه روند نزولی خود در قعر جدول حضور یابد.
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: نفت آبادان ، پیروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار